Litium Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Bruker: Litium Utfordring: Makro og nærbilder Deltagernivå: Kandidat Utstyr: Samsung Digimax S500 Aprilfesten min Det ble en krevende fest denne gangen, spesielt med tanke på at jeg etter hevrt hadde mye annet å tenke på enn fotografi, noe som sikkert gjorde at jeg gikk glipp av flere gode motiv. Litt laber motivasjon innimellom gjorde også til at jeg ikke fikk tatt så mange bilder jeg ønsket. Utifra antall bilder jeg har tatt, kan jeg si at jeg klarte kandidat-utfordringen på håret og samtidig fikk et litt bedre innblikk i makrofunksjonen på kameraet mitt. Det å vege ut tre bilder var ikke lett. 2. april: Hull i hull 14. april: På toppen av tårnet 23. april: Lys i mørket Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Bruker: Natrium Utfordring: Våren kommer. Nærområdet mitt. Deltagernivå: Pingle Utstyr: Sony Alpha A350 Aprilfesten Det var første gangen jeg var med i år, og jeg er ganske fornøyd. 5. April Gammel traktor 16. April Vanndråpe 30. April B'n'W Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bruker: iamluka Utfordring: Mennesker og gatebilder Deltakernivå: Pingle Utstyr: Nikon D90 og alle objektiver jeg har til rådighet + stativ. Aprilfesten min Første gang for meg. Synes det hele var veldig gøy for jeg har ikke gjort noe lignende før. Jeg satte meg opp som pingle, men jeg endte opp med å ta bilde hver eneste dag, noe som jeg er ganske fornøyd med. Tusen takk til alle som har gitt meg tilbakemelding på bildene mine. Å velge ut tre av dem er kanskje det vanskeligste med hele aprilfesten. 6. april - Skål 9. april - Tre generasjoner 10. april - Lengtende Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bruker: fredstian Utfordring: Kun bilder med brennvidde mellom 10 og 20mm Deltakernivå: Pingle Utstyr: Canon 30D, Sigma 10-20, stativ. 4. april Modern stairway to heaven 5. april: BMX / Trial i Oslo sentrum 14. april Min aprilfest! Ikke veldig mange bilder denne aprilfesten,men kommer nok sterkere tilbake ved senere anledning! Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Bruker: FunFact Utfordring: Kun bruke et objektiv hele måneden Deltakernivå: Entusiast Utstyr: Canon 40D, Tokina 11-16 f/2.8 Jeg valgte vidvinkelobjektivet denne måneden fordi det er det objektivet jeg har brukt minst, og er det jeg trenger å bli bedre kjent med. Dessuten syntes jeg det virket som en spennende utfordring å bruke vidvinkel i situasjoner hvor det egentlig ikke hører hjemme - eller ikke er særlig hensiktsmessig å bruke det. Denne utfordringen ble nesten i største laget for meg. Har desverre ikke hatt nok tid og motivasjon nok til å ta gode bilder og er generelt misfornøyd med egen innsats. Men jeg har ihvertfall lært noe, og det er kanskje det viktigste! 2. April - Alene i stormen 5. Aril - Sommerpalasset 6. April - Stairway to...? Edit: Aprilfest-link lagt til. Her er forresten Aprilfesten min :o) Endret 7. mai 2009 av FunFact Lenke til kommentar
sagat3 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Bruker: sagat3 Utfordring: Bli bedre kjent med utstyret Deltakernivå: Entusiast Utstyr: Olympus E-510 + Diverse objektiv Aprilfest sagat3 4. April: @ f/1.4 10. April: Herr og Fru Dompap 18. April: I vater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå