Notinuse Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hey! Trenger litt forslag til gratis programvare for å kode vids til korrekt format for youtube i HD. Om det finnes et godt og egnet program med riktige instillinger slik at jeg kan få filen opp i HD. Så langt ikke klart å få gjort dette riktig. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ser ikke helt problemet her. Er videoen i HD laster du den opp helt som vanlig. Er den ikke i HD får du ikke gjort den om til HD. Gjør minst mulig med videoen (mht. konvertering) før du laster den opp. http://www.google.com/support/youtube/bin/...p;answer=132460 Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) hmmm, testet 4-5 ganger nå. Filen er i 1280x720 widescreen og etter er ferdig uploaded får jeg ikke den i HD når er klar. Hmm, mulig jeg overser noe da... Endret 2. mai 2009 av Jeracan Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Trur det kan ta litt tid før den kjem i HD. Youtube konverterer uansett videoen, fyrst til «vanleg», og litt seinare kjem HD-versjonen. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 ahhh...da må jeg bare rett og slett vente litt da og skjekke senere. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå