Gjest egentlig-bruker-men-poster-som-g Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det har seg sånn at jeg her en fest nesten hadde meg med ei dame. Så gikk det tre dager, også hadde vi oss. ER ejg da en avstumpet, følelsesløs fyr når jeg sier at jeg ikke følte noe særlig for henne, hverken på fest eller i dagene etter? Gjør det meg til en utnyttende drittsekk at jeg har sex med noen jeg ikke føler noe særlig for? PS: Har egentlig bruker, men poster med gjest på denne. Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ja, det er du. Å dra rundt på fester og bange på helt forskjellige og fremmede folk, er ikke noe annet en følelsesløse handlinger. Det er heller ubeherskete LYSTER som tar overhånd. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Litt lite beskrivende førstepost men.. vil ikke si du er følelsesløs og avstumpet. kanskje jenta ikke er noe for deg? utnyttende? nesj, ikke med mindre hu var overbevist om at du ville ha ho på flere måter. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg synes det må gå ann å ha sex med ei jente uten at det er noen spesielle følelser involvert. Jeg synes sex er sex, og det er ikke mer enn det. Må gå ann å ha det litt moro en gang i blant. Folk kan ha lyster, men ikke nødvendigvis lyst på dame eller forhold. Jeg ser ingenting galt i det Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ser ikke helt problemet her.. Dere fant tydligvis ut hva dere følte for hverandre etter denne perioden med bekjentskap, og desverre var det hun som ikke fikk viljen sin. Hu var jo like mye med på det.. Klart, legger du opp til at du er forelsket og alt det der kun for å få henne til sengs blir det jo en annen sak.. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Du har ikke følelser for henne. Spørsmålet er da, har hun følelser for deg? Hvis du lar henne tro at du har følelser for henne, da føler jeg ikke at det du gjør er riktig, og det er snakk om utnyttelse (basert på at dere har sex pga hun tror du har følelser for henne). For noen er sex bare sex, og følelser er mindre eller ikke innvolvert. Men dersom følelser er det, bør du tenke deg om. Snakk med henne. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Du er en drittsekk om du lot henne tro at du var ute etter noe mer enn sex, for at hun i det hele tatt skulle ligge med deg. Men på generelt grunnlag så har gutter flest, i motsetning til jenter ikke noe problem med å skille sex og følelser. Tror ikke du er så unormal der. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Takk for svar gutta, sorry for en litt tvetydig post. Det er snakk om EI dame, og jeg vetta faen hva jeg tenkte på. Hun virker hvertfall veldig gira på meg, men jeg føler meg ikke spesielt gira på henne, nå som jeg har fått tenkt meg litt om og kjent litt på følelsene. Jeg mener at jeg fra mitt ståsted ikke har gjort noe som kan insinuere at jeg er interessert i et forhold, så vil dere si at jeg fortsatt burde holdt meg i buksene? Er jeg fortsatt en drittsekk? PS: Nix, vargan, er ikke homo. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Du er kanskje en "player"? En person med et klart skille mellom sex og kjærlighet. Om det er "galt" får nesten være opp til deg, men jeg føler ikke noe stort behov for å dømme deg Edit: Dersom hun sa noe om et ønske om et dypere forhold, og du spilte med, selv om du ikke sa noe bekreftende, kan det jo i og for seg vitne om et lite "bedrageri". Men dersom dere først hadde sex, og hun etterpå begynte med prat om dypere forhold, får du grønt lys fra meg. Edit2: Bare så jeg ikke skal høres uromantisk ut, så er jeg faktisk en utpreget "true romance" fyr, har aldri hatt one night stands, og aldri ligget med noen uten at det var følelser involvert. Jeg tror bare ikke at min "modell" er den eneste korrekte. Endret 1. mai 2009 av tofagerl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå