Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Damen var utro, jeg som sliter i ettertiden?

Anbefalte innlegg

Update: Ting går ganske greit men, jeg har begynt å flørte litt med en av hennes beste venner( ikke sjakktrekk vil eg si?).. er dette fair? Bør vell kanskje vente litt -.-

Ja! Stå på :) Hvorfor i all verden skal du bry deg om henne? Du betyr jo ikke no for henne uansett ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kjører på som du vil. Ved et normalt brudd ville jeg sagt du skulle holdt deg unna venninnene, men nå mener jeg ikke det. Vet ikke hva du er ute etter da, men uansett vil du måtte omgås exen din da.

Omgås hun må jeg uansett på skolen i 1 måned no.. Men vet ikke helt jeg.. Er fysisk tiltrukket av hun, men kan hende jeg bare er ute etter ett forhold.. Men når sant skal sies så har jeg hatt god kontakt med denne jenten i 2 år no, men har aldri blitt noe mer enn flørting og sånn.. Får se :) Tror faktisk jeg aldri har hatt så mange interesert i meg som etter dette bruddet. Jenter jeg ikke har snakket med på leeenge tar kontakt og vil møte meg og hinter om forskjellige ting.. Verden begynner å bli fin igjen :D

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg har en plan for hvis noen av eksene mine noen gang kommer krypende tilbake. Da skal jeg pule henne én gang, og legge igjen en femtilapp på nattbordet hennes om morgenen når jeg går hjem.

Lenke til kommentar
Sexen er nok det jeg savner mest med hun

Da skal du passe deg litt, og være litt forsiktig så du ikke får tilbakefall. Men hvis du er sikker på at du klarer å reise deg opp og gå etterpå, så er det jo en ide.. :)

Ja for det er lett å si man skal griseknulle henne og gå før man gjør det. Når man først ligger der etter deilig sex og koser kan ting forandre seg, fort..

Lenke til kommentar
Sexen er nok det jeg savner mest med hun

Da skal du passe deg litt, og være litt forsiktig så du ikke får tilbakefall. Men hvis du er sikker på at du klarer å reise deg opp og gå etterpå, så er det jo en ide.. :)

Ja for det er lett å si man skal griseknulle henne og gå før man gjør det. Når man først ligger der etter deilig sex og koser kan ting forandre seg, fort..

Det som var poenget mitt ja ^^ Han skal ikke gjøre det med mindre han er sikker på at han klarer å reise seg opp å gå etterpå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...