brutal_mann Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Update: Ting går ganske greit men, jeg har begynt å flørte litt med en av hennes beste venner( ikke sjakktrekk vil eg si?).. er dette fair? Bør vell kanskje vente litt -.- Ja! Stå på Hvorfor i all verden skal du bry deg om henne? Du betyr jo ikke no for henne uansett Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du kjører på som du vil. Ved et normalt brudd ville jeg sagt du skulle holdt deg unna venninnene, men nå mener jeg ikke det. Vet ikke hva du er ute etter da, men uansett vil du måtte omgås exen din da. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ikke noen vits i å ta hensyn til henne, det fortjener hun ikke. Bare gjør det som er best for deg. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Du kjører på som du vil. Ved et normalt brudd ville jeg sagt du skulle holdt deg unna venninnene, men nå mener jeg ikke det. Vet ikke hva du er ute etter da, men uansett vil du måtte omgås exen din da. Omgås hun må jeg uansett på skolen i 1 måned no.. Men vet ikke helt jeg.. Er fysisk tiltrukket av hun, men kan hende jeg bare er ute etter ett forhold.. Men når sant skal sies så har jeg hatt god kontakt med denne jenten i 2 år no, men har aldri blitt noe mer enn flørting og sånn.. Får se Tror faktisk jeg aldri har hatt så mange interesert i meg som etter dette bruddet. Jenter jeg ikke har snakket med på leeenge tar kontakt og vil møte meg og hinter om forskjellige ting.. Verden begynner å bli fin igjen Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 bruk det og nyt det for hva det er verdt... velkommen tilbake Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Deilig å være tilbake igjen ja tilogmed exen viser ufattelig mye interesse no -.- begynner vell å savne meg.. Synd for hun! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 For all del, ikke fall tilbake til hun! Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Amen, exer som vil ha deg som rebound er ILLE! Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Je, tar heller hunnes sexye vennine Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hehe, gjør det! Godt valg du tok forresten. Ikke alle hadde klart det Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Var tøft, men var nok det rette i lengden Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har en plan for hvis noen av eksene mine noen gang kommer krypende tilbake. Da skal jeg pule henne én gang, og legge igjen en femtilapp på nattbordet hennes om morgenen når jeg går hjem. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Det hadde vært jæææævlig digg.. Skal vurdere det viss hun kommer krypende tilbake.. Sexen er nok det jeg savner mest med hun Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sexen er nok det jeg savner mest med hun Da skal du passe deg litt, og være litt forsiktig så du ikke får tilbakefall. Men hvis du er sikker på at du klarer å reise deg opp og gå etterpå, så er det jo en ide.. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sexen er nok det jeg savner mest med hun Da skal du passe deg litt, og være litt forsiktig så du ikke får tilbakefall. Men hvis du er sikker på at du klarer å reise deg opp og gå etterpå, så er det jo en ide.. Ja for det er lett å si man skal griseknulle henne og gå før man gjør det. Når man først ligger der etter deilig sex og koser kan ting forandre seg, fort.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, er bare små barn som banker folk som er utro med noen nær deg Nei, det er bare idioter som banker opp den kjæresten var utro med. Det er tross alt kjæresten som har ansvar ovenfor deg, ikke den som griper sjansen til å få et ligg. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sexen er nok det jeg savner mest med hun Da skal du passe deg litt, og være litt forsiktig så du ikke får tilbakefall. Men hvis du er sikker på at du klarer å reise deg opp og gå etterpå, så er det jo en ide.. Ja for det er lett å si man skal griseknulle henne og gå før man gjør det. Når man først ligger der etter deilig sex og koser kan ting forandre seg, fort.. Det som var poenget mitt ja ^^ Han skal ikke gjøre det med mindre han er sikker på at han klarer å reise seg opp å gå etterpå.. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Er faktisk med hun no, side ble tidlig ferdig på eksamen.. Har ikke tenkt å gjøre noe.. er ferdig med hun Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Fikk du ut noe frustrasjon i natt da? Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Ja, var drit deilig.. Har ikke tenkt å innlede ett forhold med noen endå, men tar jo alltid imot så mye kos eg kan Livet er flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå