Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Damen var utro, jeg som sliter i ettertiden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lykke til, mann :) Det føles sikkert jævlig kjipt men du må gjennom det. Finn deg noe å sysle med (noe som krever fokus). Eller dra på byen med din beste venn. Sett deg ned med en god serie eller lignende. Få inn andre tanker i hodet ditt.

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort i ditt tilfelle, men du HAR gjort det riktige her :)

Lenke til kommentar

Du er bare rå som tok affere såpass kjapt. Dette kommer du ikke til å angre.

Jeg tror eksen din fikk nerver dagen etter og innså at noen kom til å prate (eller at noen av dine venner/venniner presset henne til å innrømme det).

Har selv opplevd en lignende episode og det ble jeg ikke klar over før flere uker etterpå. Desverre stolte jeg mer på det hun sa og mindre på ryktene.... For å si det slik gjenntok desverre utroskapen seg flere ganger etter dette og man blir rimelig herpet i sinnet av å leve slik.

Du aner ikke hvor glad du kan være over å ha tatt over kontrollen av livet ditt igjen!

Lykke til med festen :)

Lenke til kommentar
Gjest Big_bang
God snus og fifa-cup med en haug av kompiser ikveld, skal gå greit det :)

ingen ting er bedre å henge med kompiser når du nettopp har godt ut av et forholde :yes: Syns det var kult når du nevnte snusen :) Den er digg og ha når du kommer til kvelder der du blir sittende aleina... men tenk på det slikt.

Vi går inn i sommern nu :) Masse lett kledde jenter over alt og en haug med fester :thumbup:

Blir sikkert en bra sommer for deg, med nye flørter :D

Kos deg :thumbup:

Lenke til kommentar

Ingenting hjelper bedre enn enn god skruf og litt johnny cash musikk når live går til helvette :) hadde egentlig sluttet, men når dette skjedde falt jeg tilbake til gamle synder.. Like greit egentlig ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
leste nok til at du slo opp med henne. Riktig gjordt, men synes du burde banket eks kjærsten hennes i samme slengen :)

Alltid morsomt å lese småbarns meniger på dette forumet.

Lenke til kommentar

Ja, selvfølgelig bærer jeg litt nag til denne fyren, men det er jo ikke bare hans feil. Du må være to stykker med på det for å få ett vellykka knull, aith? Og å skylde på alkohol blir bare dumt.. Selv når jeg var drita full på andre fester så klarte jeg å styre meg med tanke på kjæresten, selv om jeg hadde ex-kjærester der som hadde pult meg på flekken.

Lenke til kommentar
Selv når jeg var drita full på andre fester så klarte jeg å styre meg med tanke på kjæresten, selv om jeg hadde ex-kjærester der som hadde pult meg på flekken.

Dette er noe du får bruk for resten av livet. Eksdama di stakkars, har ingen slik selvbeherskelse. Og det vet hun nok selv siden hun gråt så mye etterpå. Sjarmøren dukket opp og hun var uten motstanskraft.

Lenke til kommentar
Update: Ting går ganske greit men, jeg har begynt å flørte litt med en av hennes beste venner( ikke sjakktrekk vil eg si?).. er dette fair? Bør vell kanskje vente litt -.-

Det største problemet med det er at du vil møte xen veldig ofte.. Og forholdet deres kan bli ødelagt. men men..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...