Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Damen var utro, jeg som sliter i ettertiden?

Anbefalte innlegg

De som henger i kjærlighetstråden har sikkert fått med seg dette, men følte kanskje det var behov for en egen tråd.

Ja, damen min var utro for no cirka 2 uker siden. Hun var på fest, jeg kom senere, og i mellomtiden pulte hun med exen som hun var sammen med for 1 år siden. Etter dette lå hun visstnok å grein i flere timer, før hun sa det til meg neste dag. På natten når jeg var på festen sa hun ikke noe, men merket på hun at noe var gale. Veldig sårende, men bestemte meg egentlig for å tilgi det ( :nei: )

De neste dagene var det veldig rar stemning mellom oss, men vi prøvde å forsette.. Ettersom en uke gikk, ble ting vanskelige og vi tok en pause.. Etter dette har ting bare vært rare. Hun sier at hun ikke vet om dette kommer til å gå. Eg føler at dette forholdet mest trolig ikke kommer til å gå. Det vanskelige er at jeg er veldig glad i henne. Første seriøse forholdet mitt, første sexpartner.

Damen sier at hun ikke har noen følelser for den hun hadde sex med, og at det er ingen andre enn meg. Fyren er en typisk player, og puler de som er villig så å si. Han pulte f.eks. andre den kvelden.

At damen kommer til å gå tilbake til han, tviler eg VELDIG sterkt på. Han har såret hun utallige ganger før, og får håpe hun no har lært.

Ja, eg er sikkert en idiot eller noe, men lever dessverre forsatt i håpet av en eller annen merkelig grunn. Halve meg har skjønt at dette aldri går, mens andre halvdelen lever i håpet :( Føler at forholdet har vært som ett idrettsløp, og vi står no ved "mållinjen" men ingen av oss krysser den. Føler innerst inne at eg bør, mens magefølelsen sier eg ikke bør det. Noen som har noen synspunkter eller bare noe som helst? Føler meg knust og tråkket på.

Sikkert veldig uoversiktelig tråd, men måtte bare få skrevet det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tro meg, du kommer aldri til å tilgi helt.. og du kommer aldri til å glemme. Du kommer ikke til å kunne stole fullt og helt på henne, og du kommer nok ofte til å lure på om hun har "gjentatt sin synd". Forholdet kommer aldri til å blir helt bra igjen.

Om du ikke velger å slå opp nå, kommer dere bare til å sakte drive fra hverandre. Trolig i et litt halvhjerta modus..

Anbefaler å slå opp, selv om det gjør vondt nå kommer du nok ikke til å angre etter du har kommet over henne. Jenter som gjør slikt er ikke mye å spare på. Moove on, se om du finner noen bedre =)

Lenke til kommentar

Det er bare du som kan bestemme hva som skjer, men her kan du hvertfall få noen gode råd... :)

Det at dama di pulte exen sin, og senere sier det ikke er noe følelser igjen, kan du ta som en ganske så svær løgn. Om hun ikke er interessert i ham som kjæreste lenger, så er han allikevel i hennes øyne pulbar nok til at hun gjorde det. Altså, du kan ikke være sikker på at hun ikke kommer til å gjøre det igjen.

On the other hand, så forstår jeg at du vil holde på henne. Jeg anbefaler deg dog å ikke gjøre det. Du har blitt såra så ille, så du burde ikke finne deg i det. Med fare for å virke følelsesløs - ditch that bitch!

Håper du får orden på dette, mann. Lykke til!

Lenke til kommentar

For det første...Føler med deg. Ingenting er verre enn slik som dette. Jeg har mistet en finger og knekt armer og bein, men ingenting gjør mer vondt enn slik som dette.....Det samme skjedde med mg, riktignok ikke så drastisk men mye det samme. Det beste rådet jeg kan gi dg er å bare kutte kontakten. Jeg for min del kuttet henne ut i 1 1/2 år. Den dag i dag er vi gode venner og jeg snakker med kompisen som stakk av med henne jevnt og trutt. Etter en stund får du et annet perspektiv på ting, selv om det kan være utrolig vanskelig mens det står på. I mitt tilfelle har hun hele tiden prøvd å ta kontakt og vist at hun bryr seg, og etter et mislykket forhold til en annen som oppførte seg skikkeli smålig så bestemte jeg mg for å ta kontakt igjen....vet ikke om dette hjelper men som du sikkert har hørt før: Tid er det eneste som leger sår. Selvfølgelig vil det alltid ligge i bakhodet hva som skjedde, men etter hvert som tiden går forsvinner betydningen for dg selv. Tross alt....det værste som kan skje dg er at du finner noen 5 ganger bedre..Det skjedde hvertfall i mitt tilfelle til slutt ;) Lykke til!!!!

Endret av iGH
Lenke til kommentar

Når det gjelder dette med å dumpe hun.....Vær voksen og ikke tenkt på stolthet (er vel kanskje bare mg) og si det heller som det er og ikke tenk "spillet". Det føles kanskje som å sitte igjen som det sorte fåret, men til slutt kan du si at du kom ut av det med stoltheten med å takle det voksent og ikke ha sagt noe du angrer på....bare et lite tankekors....

Lenke til kommentar

Denne hora kommer bare til å lage trøbbel for deg resten av livet.

Slike kvinnfolk er ikke noe å spare på!

Hva blir det neste gang, hvordan vet du at hun ikke knuller noen på toalettet ute på byen?

Noen kvinnfolk er bare gigantiske horer som ikke klarer å styre seg, jeg tar det rett og slett som et tegn på både psykisk sykdom og lav intelligens, de lar seg dominere av sine kjønnsdrifter på grunn av at de har veldig lav intelligens, og så har de noe slags psykisk sykdom som gjør at de nesten tvangsmessig er nødt til å knulle med hvem som helst hvor som helst.

Jeg kan love deg at det er ikke siste gangen den dama kommer til å gjøre noe sånt som dette.

Lenke til kommentar
Jeg kan love deg at det er ikke siste gangen den dama kommer til å gjøre noe sånt som dette.

Ikke for å ta henne i forsvar, men det kan du faktisk ikke love noe om.

(Resten av innlegget ditt er også bullshit btw. Klapp klapp.)

Jeg ville gjort det slutt. Det vil bli mye drama, og det er det ingen som er tjent med. Du kan gjøre det enkelt å bare si det som det er, eller du kan gjøre det litt mer dramatisk. Feks kan ha sex med henne, kle på deg, si du er ferdig med henne for alltid, takk og så gå. Hvis du bryr deg om henne og er nødt til å omgås henne fra tid til annen, anbefaler jeg deg bare å si at du ikke kan være sammen med henne lenger. Hun vil vite hvorfor.

Når det har vært utroskap (sex) i et forhold skal det ganske mye til for at det blir glemt. Hos begge parter. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...