superkaisa Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 http://www.creatyourweb.comuv.com/ den er ikke overhode ferdig, men vil at dere skal se på den så langt jeg er kommet. ser det bra ut? eller? takk for alle svar! Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tror ikke jeg er helt den rette for web design kritikk, men jeg vil bare si at du har utrolig mange skrivefeil i engelsken din. Det fremstår utrolig useriøst. Gonna = going to, a/an, stor forbokstav..... Headern din er veldig fin forresten, det er noe rart på sitemap. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Eg må seie meg einig med TheFreak her. Du har jo laga sida med ein og anna SiteBuilder, og då er det strengt tatt ikkje noko vits med kritikk. Ikkje ta det personleg, men du burde kanskje jobbe litt med engelsken din óg. Sjå litt på . Endret 30. april 2009 av steffenz Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 1: Som nevnt; engelsken 2: Hva trenger vi sitemap til når den ikke viser mer enn menyen? 3: Gjør e-postadressen klikkbar 4: Copyright er amerikansk lovgivning, og i tillegg unødvendig 5: Lag videotutorial i stedet 6: Det står "make your web" (hihi, nesten make your time) på header. Men URL er "Creatyourweb" (oops! Ikke "Create"? Ouch..) Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 1: Som nevnt; engelsken2: Hva trenger vi sitemap til når den ikke viser mer enn menyen? 3: Gjør e-postadressen klikkbar 4: Copyright er amerikansk lovgivning, og i tillegg unødvendig 5: Lag videotutorial i stedet 6: Det står "make your web" (hihi, nesten make your time) på header. Men URL er "Creatyourweb" (oops! Ikke "Create"? Ouch..) oi ok takk for hjelp, jeg er ikke best i engelsk. skal øve meg. men jeg får endre domene navnet når jeg lager co.cc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå