EinarEriksen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Denne telefonen har et helt nytt menysystem fra LG. Nå har vi fått nykommeren inn til test. Les mer Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Huffda jeg HATER "laggy" mobiler! Og det ser ut som en knall mobil foruten det med lagg! Den har veldig fine speks til den prisen også! Lenke til kommentar
kuku25 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Skjermen utnytter ikke hele fremsiden av LG KM900 Arena. (Foto: KM900 Arena er ikke spesielt stor, men skjermen utnytter ikke hele fremsiden.) Repeat? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 ååååååååååååååå! hehe, skal aldri få meg Touch Screen Phone jeg, eller? det er jo alltid noe feil med disse telefonene.. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) GSM arena har akkurat skrevet en test på denne telefonen og de kom fram til at LG KM900 Arena ikke var treig i det hele tatt. Tvert i mot var den veldig rask med flytende menyer. Endret 1. mai 2009 av Fiske Lenke til kommentar
kroveo Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Skal jeg velge å tro på amobil og la være å kjøpe denne telefonen likevel da? Jeg venter i alle fall en stund til slik jeg får lese flere tester og også vente på amobil sin fulltest senere. Det blir i alle fall ikke noen HTC, som er kjedelig, og viktigst av alt har en skjerm som lett får striper og får fingermerker med en gang. Det er i alle fall nok til å velge LG som har ripesterk skjerm OG i tillegg ALT av speks man kan drømme om! Men klart, noen har nok helt rett, i at det snart kommer en drøss av nye LG-utgivelser som helst sikkert har samme skjerm, samme OS, stort minne og 3,5 mm jack osv... kanskje jeg skal holde litt lenger på min k800i Jeg velger i alle fall å ikke utelukke denne førstetesten, i og med at Amobil har mye "rett" i sine tester og tester mobilene grundig. Ingen grunn til å tro at Amobil ikke mener det de sier om tregheten, da de har testet en drøss med touchscreen-telefoner. LES mye og mye mer her: http://www.mylgarena.com/ Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Det med tregheter blir veldig individuelt. I testen av KM900 vil vi derfor legge ved video som illustrerer dette, slik at det er mulig å gjøre en egen vurdering Lenke til kommentar
kroveo Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Perfekt! Håpe denne kommer snart!!?? Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Utnytter ikke hele fremsiden? Skal dette være en spøk? Dere skal alltid ha idiotiske ting å pirke på. Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Har denne den samme dvaske, kjipe og ubrukelige skjerm som ku990? Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Har denne den samme dvaske, kjipe og ubrukelige skjerm som ku990? Den har en fresh TFT skjerm med 800*480 piksler oppløsning fordelt på 3 tommer :-) Dette tilsvarer 128000 piksler/tomme (800*480:3) Så her har vi en skarp skjerm. Lenke til kommentar
sindrejl Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvis den er like slitsom å trykke på som KC910 hvor man omtrent måtte bruke slegge for å få en reaksjon .. så er det bare å kaste den med en gang anyways. Lenke til kommentar
sgc Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 ja helt enig. jeg hadde ku990 noen uker så kvittet jeg meg med den. en ubrukelig skjerm for alle som har forsøkt f.eks. iphone. Men km900 har samme type trykkfølsom teknologi som iphone, så det skal være a-klasse på den. jeg håper dette med treghet ikke stemmer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg