Man|Drake Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Jeg kunne trengt litt hjelp angående mitt Asus V8200 Deluxe. Jeg er en stor fan av tv-ut ! da jeg kjøpte dette kortet tenkte jeg at jeg ville få like fint bilde og enkel bruk som da jeg brukte mitt gamle GF2 GTS ! Men nei.Jeg har installert kortet og bruker TvTool 5.5.3 . Det skjer ikke engang flimring på tv skjermen min, Windows XP's innebygde tv-ut funksjon funker heller ikke ! noen som har en ide? hjeelp Lenke til kommentar
Lajdden Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 TV-tool støtter ikke chipen din enda. Les mer på hjemmesiden deres: http://www.tvtool.com. Du har en chip av merke Phillips. Bruker det samme kortet i win2k med 23.11 drivere. Fungerer smertefritt, og jeg slipper også de svarte rammene rundt bildet. Lenke til kommentar
Man|Drake Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 Hmmz....den finner chipen min ! og kortet ! Problemet kommer når jeg skal trykke på tvtool knappen for tv-bildet. Har du en løsning med drivere eller noe? hvordan jeg kan få tv-bildet fint? Håper på svar Lenke til kommentar
Lajdden Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Hvis du leser på hjemmesiden til TV-tool, så ser du at den nyeste versjonen er i betastadiet -> ting fungerer ikke alltid. Men jeg skal teste den hjemme og gi deg tilbakemelding. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Har du prøvd beta 6.0 ? /Cyrus Lenke til kommentar
Radeon8500 Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Holder meg til ATi jeg... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 her er vertfall link til tvtool 6.0 beta som er shareware http://www.tweakers.net/meuktracker/1548 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå