noekult Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hei har en ca. 1800 mail på gamle PCen min (XP, Outlook 97). Har i et døgn nå prøvd å overføre filene over til nye PCen (Vista Business, Outlook 2007). Hvordan går jeg frem for å overføre alle mailene fra gamle PCen til den nye? Jeg har prøvd følgende hittil: 1) Laget PST-fil i Outlook 97, lagret på minnepinne, brukt "importer" i Outlook 2007. Jeg så en prosess, men ingenting skjedde: Hverken gamle filer i inboksen eller sendte filer... Jeg vet at de gamle og de nye office-filene blir lagret litt annerledes, så kanskje det er kompabilitetsproblemer? 2) Jeg har SanDisk CruzerSync minnepinne. Fikk SanDisk programvaren til å lagre alle mail på den. Når man åpner SanDisk programvaren har man et valg som heter "Copy to PC". Jeg trykker OK, og ser en prosess til, men ser ikke hvor filene har blitt av. Hva kan jeg gjøre? Dette er av enorm frustrasjon: Jeg har investert i ny PC i håp om mer stabilitet siden den gamle frøs fast fra tid til annen, men det gamle og det nye har seriøse kompabilitetsproblemer... Jeg liker ikke Vista. Kanskje MS har Office-hotline telefon? Orker ikke forklaring på e-post og vente i noen dager på svar... Takk! Lenke til kommentar
noekult Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Fått ordna det etter mye krangling!! Up and running, yeah! Takk til de som har lest hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå