Torjus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er det mulig å få outlook til å automatisk sjekke mailkontoen min hvert 5min e.l selv om jeg ikke er inne på programmet? Vil sånn som feks gmail notifier. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
eylan Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener? Ønsker du å få vite når du får mail uten at du har outlook åpent? Det er vel begrenset hvor mye av arbeidskapasiteten til PCen outlook bruker ved å la den ligge åpen men minimert, og da får du opp et lite vindu nederst i høyre hjørnet hver gang du får mail. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Ok, mulig å få outlook ned i tray som feks winamp og MSN? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Outlook 2007 (og 2003 om jeg ikke husker feil): Høyreklikk Outlook-ikonet i systray og velg Skjul når minimert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå