capy Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 visste dere det går ann å se divx og spille mp3 på ps2? en iso kan hentes ned på www.ps2reality.com. bare klikk på linken til PS2Reality mediaplayer 1.28e og velg et mirror. brenn image ut på cd. hiv cden i din CHIPPETE ps2. når alt er bootet opp, så kan du swappe med en divx cd. så er det bare å sitte seg ned. Genialt! du kan også ligge en divx film inn på imaget du hentet ned. dermed trenger du ikke swappe cd. det skal også støtte mp3, xvid osv. alle funksjoner kan styres fra ps2 kontrollen eller fjernkontrollen til ps2en. volume, brightnes, 16:9, 20:9, 4:3, auto, masse snadder! vet ikke om det går an å spole.. Var dette gammelt nytt? i så fall så er det nytt for meg. i alle fall at det virker så bra som det gjør:) Lenke til kommentar
darker Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 bare et tillegg: du kan også spille xvid med den playern (fra versjon 1.25e tror jeg). virker som bare det. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 joa, har sett dette før. Men ser det ut som jeg har chip? Lenke til kommentar
darker Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 samme hvilken chip egentlig. så lenge du har en noswap cd-r chip holder det lenge. Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hei, har du DMS3 Chippen kan man lagre mediaplayer v1.28 på minnekortet og starte direkte opp uten swap :mp3/divx/xvid. http://www.playstationshop.no Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 får bare ned korupte filer!!! er det min feil eller inneholder de feil?? noen som gidder å maile de til meg? [email protected] Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 http://forum.gamer.no/nettikette.php#modchips Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 gå frem til ps2'en og bytte cd'er? hvem er det som gidder det? nei, takke meg til en stor 120gb harddisk og left+right trigger+start+select-reset.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå