whaley Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Noen andre som har testet det? Jeg kjøpte det i dag, og har spilt et par timer. For et adrenalin kick.. Herlig grafikk, og min favoritt superhelt nr 1. Wolverine med knivskarpe klør Action adventure, med oppgraderbare skills og weapons - akkurat i min gate Spent på hvilke anmeldelser spillet får. Release date er vel i morgen ifølge gamespot. Gled dere Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Helt enig, synes spillet er genialt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Spillet utgis til alt av plattformer så vidt jeg vet, så jeg flytter tråden til Felles-kategorien. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Annmeldelse fra IGN. 7,8 er en grei score. Jeg ville gitt spille 8/10. Enig i mye av det annmelderen kommenterer, det blir litt repetivt, men fy så arti også Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Testet demoen på PS3 før i dag og er absolutt noe jeg kommer sterkt til å vurdere å handle inn for å si det sånn, var jo blodig som f... også Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fett så lenge det varer. Sinnsykt repeterende. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg kommer søren ikke videre! Sitter fast når jeg er i 2.etg der turretene skyter på meg, de med laser sikte. Noen ide? Ganske tidlig i spillet. Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg personlige likte ikke demoen, likte det best da man kunne sloss en-mot-en og samtidig få litt ''utfordring''.. Betaler ikke mer enn 250,- kroner for det ! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 testet demoen, fett nok, blir nok kjøp fra første butikken som selger det til under 200 Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 testet demoen, fett nok, blir nok kjøp fra første butikken som selger det til under 200 For me as well! : D Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 En av årets positive overraskelser for min del. Sjeldent at film- spill blir bra, men dette var gøy! Skal dog nevnes at når man endelig er ferdig på Normal er det lite fristende å starte nytt spill på Hard. Manglet 3 Dog Tags da jeg var ferdig. Bittert Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 jeg var litt nyssgjerrig på x-men så jeg lasta den ned fra psn..altså demon...var enkli ganske fett å spille,a true hack and slash,men bare synd man vet hvordan det ender,det er jo basert på filmen.. men tipper jeg kommer til å kjøpe det imorra..har verdibevis på spaceworld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå