Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Funker windows 98 med 1024 MB RAM ?

Hvordan kan man endre de orginale CABS filene til windows 98 sånn at windows 98 kan installeres på nye hovedkort ? Sånn at ikke hele dritten låser seg under installasjonen ?

Har noen her hatt problemer med å installere windows 98 på nye P4 baserte hovedkort ? I så fall hvilke hovedkort ?

Funker Intel D850EMV2 hovedkort sammen med Geforce 4 kort og 1024 MB RAM ?

Har noen her en P4 basert PC som fungerer med windows 98 ?

Hvor stor strømforsyning krever et Intel D850EMV2 hovedkort med 1024 MB RAM og Geforce 4 grafikk-kort ?

Finnes det noen folk med teknisk utdannelse her ?

:shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan svare på noen av spørsmålene dine.

Ja, jeg har hatt W98SE på et P4 hovedkort (MSI 845 ULTRA ARU), i tillegg har jeg prøvd W98SE på mitt nye Abit BH7 kort - og alt dette var da helt uproblematisk.

W98 har/kan få problemer med mer enn 512 kb minne.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har hatt W98SE på et P4 hovedkort (MSI 845 ULTRA ARU), i tillegg har jeg prøvd W98SE på mitt nye Abit BH7 kort - og alt dette var da helt uproblematisk.

hvis win98 har det så burde man ikke kjøpe det da og heller ta 2k

Lenke til kommentar

ah, takker. "Knowledge Base-artikkel - 311871" forklarer hvorfor mitt D850EMV2 kort ikke funker med windows 98 med 1024 MB RAM :oops:

Har hatt sinnsykt med problemer med dette kortet i windows 2000. Grafikkproblemer med Geforce 4 4600. Har tenkt å "nedgradere" til et 845 basert hovedkort og 512 MB RAM. Kanskje til ABIT BH7. Dette hovedkortet må da funke med mitt Geforce 4 kort (???)

Lenke til kommentar

0

Du mente vel 512 MB ram.

Lenke til kommentar

0

Du mente vel 512 MB ram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...