tormoddf Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Digital distribusjon er i vinden, og Nextgentel har hevet seg på bølgen. Vi har testet den nye løsningen. Les mer Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Da er det ikke lenge til de stenger internett for pirater? et fullgodt alternativ der man betaler for tenesten.. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Liker veldig lite at ISP'er og lignende skal gje seg i kast med ting som kan føre til interessekonflikter. Lenke til kommentar
fullest.no Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Liker veldig lite at ISP'er og lignende skal gje seg i kast med ting som kan føre til interessekonflikter. Hadde vært spennende å høre en litt mer utdypende forklaring på akkurat det der. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 På den eine sida skal dei servere sine media, på den andre sida så skal dei servere andres media. Uansett kor ein vrir og vender på det, så kan det fort bli interesse-konflikter. Lenke til kommentar
fullest.no Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 På den eine sida skal dei servere sine media, på den andre sida så skal dei servere andres media. Uansett kor ein vrir og vender på det, så kan det fort bli interesse-konflikter. Jeg ser ikke helt koblingen mellom interessekonflikter og spillbutkken, fordi NextGenTel tilbyr bredbånd, ip-telefoni, digital-tv, film on demand, bedriftstjenester og spillserverutleie. Men det er nå meg... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 På den eine sida skal dei servere sine media, på den andre sida så skal dei servere andres media. Uansett kor ein vrir og vender på det, så kan det fort bli interesse-konflikter. Jeg ser ikke helt koblingen mellom interessekonflikter og spillbutkken, fordi NextGenTel tilbyr bredbånd, ip-telefoni, digital-tv, film on demand, bedriftstjenester og spillserverutleie. Men det er nå meg... Generelt er det ofte uheldig å sammensause tjenesteleveranser og å eie infrastruktur i mine øyne. Men det er jo allerede gjort i ganske stor grad desverre. AtW Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Takk for mass effect! Endret 8. mai 2009 av amir90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg