DannyVice Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Jeg leser Empire, det er greit at det nyeste alltid ligger på nettet gratis men jeg trives godt med bladet i hånden tradisjonelt Empire har en del gode artikler. Leser dere noen filmmagasiner? Endret 30. april 2009 av DannyCool Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 TotalFilm og Empire kjøper eg innimellom, pluss det gratisbladet eg får på kino - Film. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Empire har jeg kjøpt av og til. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Bladet "Film" som er å finne på kinoer pleier jeg også å titte i, men sjelden det er veldig gode nyheter. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Leser Total Film og SFX. Av og til plukker jeg også opp Filmmagasinet, men det er mest på grunn av Kult siden. Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Noen som har lest Filmstar eller Sight & Sound og har noen formeninger om disse? Hadde nesten vært morsomt å hatt en poll på det her, for å se hvilket blad folk her liker best:) *sorry for gammel tråd, men bedre det enn å starte en ny Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Eg har berre kjøpt Filmstar ein gong, og likte det veldig gosdt. Eit friskt pust i filmbladkategorien. Lenke til kommentar
modin Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg kjøper som regel Sight and Sounds hver måned, og synes det er bra at det også finnes mer litt seriøse filmblader der ute. Bladet har god presentasjon av alle filmer som kommer, i tillegg er det gode artikler om filmskapere, og retrospekt på eldre filmer eller perioder. Desverre er ikke alle nummerne like spennende, det er ikke alltid månedens tema stemmer like godt overens med mine interesser. Bladet har foresten også en del interesante kommentar artikler på de første sidene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå