Sobye Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Kommisjonen med Antonsen og Golden ser ut til å ha blitt totalt fjernet fra internett, eller i alle fall fra Kanal 24s feed og iTunes. Er det noen som har forslag om hvordan jeg kan skaffe de gamle episodene, eventuelt noen som kan laste dem opp et sted? På forhånd takk. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hei! tror jeg har det meste, men hadde vært fint med en avklaring fra moderator på hvorvidt jeg kan videreformidle det. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg har fra 20 desember 2006 til 1 februar 2008 edit: de første er noe best-of greier fra 2005/2006 tror jeg, lenge siden jeg har hørt på det Endret 2. mai 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Glemmer ikke kundeservicetelefonen til Norman eller McAffee som de ringte opp for å aktivere noe greier Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Hvis det er noen som har lyst til å dele kan de gjerne skyte meg en epost Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvis det er noen som har lyst til å dele kan de gjerne skyte meg en epost Jeg sendte deg pm med link til kommisjonen i går, men du svarte ikke Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvis det er noen som har lyst til å dele kan de gjerne skyte meg en epost Jeg sendte deg pm med link til kommisjonen i går, men du svarte ikke Du kunne ikke tenke deg å sende linken til meg også ? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg vil gjerne også ha en link, har såvidt hørt på radioen, men satan så genialt det er. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Herregud for et bra radioprogram, har akkurat nu fått hørt den siste episoden fra kanal24 perioden. Godt at resten ligger på iTunes, kommer til å kose meg med det framover. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Husk at de nå også sender på P4 da http://www.p4.no/programmer/homepage.aspx?id=751 edit: Jeg vil forøvrig anbefale radioresepsjonen. Da har man også mye lyttemateriale, da det sender en time tilnærmet daglig. Alle podcastene fra 2006 til i dag tar ca 10 GB. Endret 3. juni 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hei! Jeg laget en lignende tråd om dette igår men ser at det er flere enn meg som vil ha disse podcastene. Please send dem til meg på mail? Jeg leiter veeeldig etter disse podcastene! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Er det noen som har link til Kommisjonen episoder? P4 har jo lagt ut noen via iTunes men det er vel langt ifra alle i og med at dette skal ha gått på radio ukentlig over flere år? Har hørt igjennom hele biblioteket til P4 på iTunes og er sugen på noe jeg ikke har hørt før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå