zlpw0ker Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) ok,så jeg trenger en lang SCART kabel fra ps1 min til 42tommern,den må være på 4-5meter. er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe en slik kabel? noen som kan gi noen linker ellerno? takker på forhånd. problem løst... Endret 9. mai 2009 av zlpw0ker Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er det scart eller tre plugger i rød, gul og svart? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 er scart til tven og på en måte hdmi inngang bak på ps1,men det er det jo ikke. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hehe vet hva du mener, kjøp en forlenger, du finner det sikkert på Clas Ohlson eller Biltema.... Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 hmm..får prøve da:p takk for infon da...men det som er litt stress er at jeg trenger den til å være 5meter og scarten til ps1 min er bare 1.5m...xd..men skal sjekke det ut... Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hehe, ja. Men hvorfor i alle dager har du fotsatt en ps1? kjøp deg en ps3 eller noe, så kjøp en 5 meter lang HDMI kabel... xD leste litt rundt, og det finnes ingen scart forlengere... og viss du skal ha så lang scart ledning vil signalet være foreferdelig når det kommer fram til tv'en, siden det ikke er digital som med HDMI, vil kabelen miste informasion på veien, viss du ikke kjøper en gullbelagt scart kabel som koster MYE! Flytt heller ps1'en nermere.... Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Mange samlere som syntes det er morsomt å spille ps1 spill. tviler på at han bare har ps1. Har selv ps1, ps2 og ps3 Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 ps1 har sine spill som jeg ikke får spilt på min ps3 se,samt ff8,og den er chippa så har enkli masse spill til den.. min ps3 er 60gb versjonen, og det hjelper fankern ikke og ta den opp se,pga jeg har tven på veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå