Aleksander-yo Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Sender inn min 360 på rep nå og trenger noe å more meg med i mellomtiden. Tenkte en ps3 kunne være greit? Gidder ikke vurdere langt og lenge, hehe. Hvor skal jeg kjøpe? Hvor finnes det bra tilbud? (Gjerne pakkepriser inkl. spill) Hvilke spill? Tenker et par stykker.. Andre ting som er essential? DU kan være med å bestemme MIN skjebne! TAR DU UTFORDRINGEN? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Kjøp på elkjøp. Uansett hvilke pakker du får med der, kan du levere den tilbake innen 30 dager om du ikke er fornøyd, og deretter prøve en ny bundle. Bare et tips hvis du er litt usikker på om du skal beholde den. Jeg gjorde dette med 360'n.. beholdt den Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hvilken by er det snakk om? Motorstorm Pacific Rift og LittleBigPlanet er de to spilla jeg har hatt mest glede av. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Elkjøp høres allright ut, har jobbet der selv og cash-back-politikken er vantett! Det eneste er at jeg så at hverken Drammen eller Sandvika hadde 80GB inne på lager ut ifra hva jeg så på nettet. Er ikke little big planet barnespill? Er det så fett? EDT: Det er snakk om Drammen/Sandvika/Asker/rundt der.. Endret 30. april 2009 av Aleck Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Barnespill? Næh, blir mer som et 2d-platformspill, med noen vri. Flere kompiser (som er i 20-åra) er helt hekta Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 stikk på gamestop!! da får du den til en veldig bra penge, med ett spill, og ett spil ekstra for 100 spenn, vet killzone 2 er et av de spillene. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Du burde absolutt vurdere eller kjøpe disse eksklusivene: -Uncharted Drake's Fortune -Gran Turismo 5 Prologue -Motorstorm Pacific Rift -Metal Gear Solid 4 -Killzone -Resistance 2 Har du sjekket både Elkjøp og Lefdal? Endret 30. april 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Gjorde det enkelt og stakk innom GameStop i Drammen og benyttet meg av tilbudet til 4000 for konsoll, to spill og et gavekort på 200. Spillene jeg kjøpte var Killzone 2 og Skate 2. Har Skate 2 på 360 fra før av, men jaja. Digger det såpass til at det var verdt å kjøpe til PS3 også! Lang levetid på det spillet. Gleder meg til å teste ut Killzone 2. Har ennå ikke fått koblet meg opp. Noen som spiller det online forresten? Er det bra? Vil noen gi meg en liten walkthrough? Hvor "bør jeg være" på forumet for å ta del i PSN? Er GT5 Prologue en slags "forsmak" til GT5? Synd ikke Uncharted Drakes Fortune ikke var på lista over spill jeg kunne velge i, ellers hadde jeg lett byttet ut det med Skate 2. Blir vel å kjøpe om noen uker når jeg har nerdet litt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå