NewShuttle Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Dette er planen. Har et "high resolution" flyphoto bilde av ei bygd med fleire hundre eiendommer/husstander, der det videre er markert ut eiendomsgrenser. Det eg ønsker å gjøre er å lage dette bildet interaktivt i et webbasert brukergrensesnitt. Først og fremst så må eg finne en løsning for å kunne vise og flytte meg rundt i bildet. Videre ønsker eg at det skal være mulig å trykke på en eiendom og få hentet opp informasjon om bruks/gardsnummer, areal, etc. Hadde også vært greit om eiendommen kunne blitt uthevet f.eks. med en overlagt transparent farge. Det eg lurer på er om nokon har innspel til gode måter å oppnå dette på. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Første jeg tenker på er Flash/Actionscript Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det lettaste (iallefall som ser best ut) vil nok vere Flash ja. Ein kan nok få dette til med HTML og CSS, men det vil bli fryktelig mykje koding. Har du jobba noko med Flash før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå