WigNut Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hei. Er det noen her som har en D-TEK FuZion v2 CPU vannblokk? Eller vet hvor man får kjøpt denne? Jeg har prøvd å få tak i denne vannblokka i over en mnd nå men finner den ikke en plass her i norge, sverige eller danmark. fant den på en .nl side men de kunne ikke sende den til norden... Så trenger litt hjelp eller en link til en plass her i norge som man kan få tak i følgende kommponenter da jeg ikke klarer å finne de her... D-TEK FuZion v2 CPU Block D-TEK FuZion v2 Quad Core Mid Chamber Insert D-Tek FuZion Intel 775 Quick-Mount Bracket Håper noen kan hjelpe meg med en link til en side som har disse 3 delene... Lenke til kommentar
NeptoN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tror ikke det er noen nett sider i norge som forhandler D-TEK. Tror nok du må bestille fra Danmark. http://www.vcore.dk/shop/d-tek-fuzion-v2-1390p.html Det Blir vell det billigste alternative hvis du må ha D-TEK fuzion v2. Eller prøve å skaffe deg en som er brukt. :!: Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 takker for tipset ^^ vann blokken er bestilt Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 ChilledPC.co.uk bestilte en Feser Xchanger Black Monsta Extreme Radiator 420/360 i samme slengen da jeg fant ut at de solgte de rad der også Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Chilled er av de beste butikkene jeg har vært innom.. Den monsta'en er ikke billig Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Chilled er av de beste butikkene jeg har vært innom.. Den monsta'en er ikke billig Nja... jeg synes ikke den var så sabla dyr, men jeg gikk å lurte på om jeg skulle kjøpe dette kittet: http://www.microplex.no/aspx/produkt/prdin...spx?plid=109759 og ser du på prisen for den, så er nå monster mye mye billigere. og bedre ( bare man får til nok flow ) Jeg har fått bestillt radiator, cpu block, quad nozzle settet til cpu blokka, slanger, nipler, koblinger, chipset / mosfet block og jeg ligger akkuratt under prisen til den radiatoren fra microplex. så kan ikke si monster er så sabla dyr da Så vi får se hvordan det fungerer på en Q9650 med en god OC. må bare finne et godt hovedkort som funker, og det viser seg og være enklere sagt en gjort... Endret 20. mai 2009 av WigNut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå