Gå til innhold

billig 7650 i bergen, hvor? (krise)

Anbefalte innlegg

Jeg har en siemens sl45i (32mb minnekort og et 128mb jeg ikke har brukt en gang :x ), å den kubbet plutslig her for et par daer siden.

Så istedenfor å fikse den (hos mobilverkstedet koster det sikkert en formue),tenkte jeg å bruke en ca 2 lapper på en ny mobil.

Jeg har sett på litt forskjellige mobiler etc, den "nye" nokia bildetelefonen liker jeg ikke,har prøvd den, har også prøvd sony-ericsson telefonene, men har bestemt meg for en 7650,

Jeg har telehor primær abon. så jeg bryr meg ikke om jeg må binde meg 1-2 år,fordi jeg har hatt dette i 5 år allerede ;)

Telehuset har en nokia 7650 til 1995, men de har ikke en butikk i sentrum,så jeg må en 4-5kilometer herfra for å kjøpe en, det gidder jeg ikke :p

noen som vet om et billigere alternativ,eller litt mer sentralt?

-thomas

Videoannonse
Annonse

Telehuset har en nokia 7650 til 1995, men de har ikke en butikk i sentrum,så jeg må en 4-5kilometer herfra for å kjøpe en, det gidder jeg ikke :p

-thomas

Du snakker om bergen sant? Telehuset har butikk i sentrum... Den er der med parkeringshuset ved tinghuset :)

-thomas

Du snakker om bergen sant? Telehuset har butikk i sentrum... Den er der med parkeringshuset ved tinghuset :)

er det parkerings bygg ved tinghuset? :o

se så mye jeg får med meg,trodde det ikke var noe der borte,ettersom det eneste jeg ser der borte er narkiser og politiet som trekker folk inn og ut :p

men takk for tipset, begynner sikkert å bli småsenil :woot:

Jeg har en siemens sl45i (32mb minnekort og et 128mb jeg ikke har brukt en gang :x ), å den kubbet plutslig her for et par daer siden.

Så istedenfor å fikse den (hos mobilverkstedet koster det sikkert en formue),tenkte jeg å bruke en ca 2 lapper på en ny mobil.

Jeg har sett på litt forskjellige mobiler etc, den "nye" nokia bildetelefonen liker jeg ikke,har prøvd den, har også prøvd sony-ericsson telefonene, men har bestemt meg for en 7650,

Jeg har Telenor primær abon. så jeg bryr meg ikke om jeg må binde meg 1-2 år,fordi jeg har hatt dette i 5 år allerede ;)

-thomas

for ca.en måned siden hadde elkjøp til 1599 ( i åsane )

Bergen Storsenter (bystasjonen) har telehuset og Spaceworld. Begge fører telenor, men er dritdyre. Ville heller anbefale at du gikk over til NetCom. Hvis ikke fører jo Expert i Gågaten telenor og, men vet ærlig talt ikke helt om de har 7650. Vurdert P800?

har testa p800, likte ikke helt "feelingen".

kjøpte den på bergenstorsenter (ettersom jeg jobber der :p ), og det gikk greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...