Gå til innhold

billig 7650 i bergen, hvor? (krise)

Anbefalte innlegg

Jeg har en siemens sl45i (32mb minnekort og et 128mb jeg ikke har brukt en gang :x ), å den kubbet plutslig her for et par daer siden.

Så istedenfor å fikse den (hos mobilverkstedet koster det sikkert en formue),tenkte jeg å bruke en ca 2 lapper på en ny mobil.

Jeg har sett på litt forskjellige mobiler etc, den "nye" nokia bildetelefonen liker jeg ikke,har prøvd den, har også prøvd sony-ericsson telefonene, men har bestemt meg for en 7650,

Jeg har telehor primær abon. så jeg bryr meg ikke om jeg må binde meg 1-2 år,fordi jeg har hatt dette i 5 år allerede ;)

Telehuset har en nokia 7650 til 1995, men de har ikke en butikk i sentrum,så jeg må en 4-5kilometer herfra for å kjøpe en, det gidder jeg ikke :p

noen som vet om et billigere alternativ,eller litt mer sentralt?

-thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telehuset har en nokia 7650 til 1995, men de har ikke en butikk i sentrum,så jeg må en 4-5kilometer herfra for å kjøpe en, det gidder jeg ikke :p

-thomas

Du snakker om bergen sant? Telehuset har butikk i sentrum... Den er der med parkeringshuset ved tinghuset :)

Lenke til kommentar

-thomas

Du snakker om bergen sant? Telehuset har butikk i sentrum... Den er der med parkeringshuset ved tinghuset :)

er det parkerings bygg ved tinghuset? :o

se så mye jeg får med meg,trodde det ikke var noe der borte,ettersom det eneste jeg ser der borte er narkiser og politiet som trekker folk inn og ut :p

men takk for tipset, begynner sikkert å bli småsenil :woot:

Lenke til kommentar
Jeg har en siemens sl45i (32mb minnekort og et 128mb jeg ikke har brukt en gang :x ), å den kubbet plutslig her for et par daer siden.

Så istedenfor å fikse den (hos mobilverkstedet koster det sikkert en formue),tenkte jeg å bruke en ca 2 lapper på en ny mobil.

Jeg har sett på litt forskjellige mobiler etc, den "nye" nokia bildetelefonen liker jeg ikke,har prøvd den, har også prøvd sony-ericsson telefonene, men har bestemt meg for en 7650,

Jeg har Telenor primær abon. så jeg bryr meg ikke om jeg må binde meg 1-2 år,fordi jeg har hatt dette i 5 år allerede ;)

-thomas

for ca.en måned siden hadde elkjøp til 1599 ( i åsane )

Lenke til kommentar

Bergen Storsenter (bystasjonen) har telehuset og Spaceworld. Begge fører telenor, men er dritdyre. Ville heller anbefale at du gikk over til NetCom. Hvis ikke fører jo Expert i Gågaten telenor og, men vet ærlig talt ikke helt om de har 7650. Vurdert P800?

Lenke til kommentar
Bergen Storsenter (bystasjonen) har telehuset og Spaceworld. Begge fører telenor, men er dritdyre. Ville heller anbefale at du gikk over til NetCom. Hvis ikke fører jo Expert i Gågaten telenor og, men vet ærlig talt ikke helt om de har 7650. Vurdert P800?

har testa p800, likte ikke helt "feelingen".

kjøpte den på bergenstorsenter (ettersom jeg jobber der :p ), og det gikk greit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...