superkaisa Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 er det noen som har gode tips råd om hvordan jeg kan få bedre trafikk på nettsiden min?? det må være gratis! takk for alle svar! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Å tilby innhold, som folk vil ha og lese om, er en start. Slik siden ser ut nå ser det kun ut som en portal for medlemmene i klanen, mao. vil utenforstående ikke ha noen interesse av å surfe på siden din. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Spamme Evnt bygge opp metatagsene bra Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 http://www.google.com/support/webmasters/b...mp;answer=35291 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 sjekk denne siden også. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 ok takk men ilpostino kan jeg spørre hva jeg kan gjøre for å forbedre min side?? eller er det ulovelig? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 men ilpostino kan jeg spørre hva jeg kan gjøre for å forbedre min side?? eller er det ulovelig? take it away Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 takk er det noen som har råd?? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Fjern reklamen og legg på innhold og nytt design, samt at at du kanskje trenger en lettere domenenavn enn det du har idag. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Fant ikke ut hvilket spill dere spiller utifra siden engang, haha fail. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Dette er ihvertfall ikke en av tingene som får besøkende til å komme tilbake: Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 - Fjern reklame - Lettere domenenavn? - Skrive på forsiden at dere rekrutterer spillere til det spillet dere faktsik spiller. Det er Americas Army viss jeg ikke tar feil (?) Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 ok, takk for hjelp! Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 - Få deg et ordentlig domene først som sist. Koster "ingenting". - Fjern dialogboksen som kommer opp når man åpner siden. - Fjern reklamen - Lag et bedre design. Slik den er nå fremstår den som veldig kjedelig og standard. - Skriv innhold for utenforstående. Slik den er nå, fremstår den mer som en portal for medlem. Bare et par råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå