Gå til innhold

Hjelp til valg av laptop. - Acer 6930G? Bra Kjøp? Trenger svar Fort! :)

Anbefalte innlegg

Heisann, etter at min forrje bærebare pc (HP) gikk i stykker pga knust skjerm og harddisk så er jeg på leit etter en ny.

Har ikke noen peil på hva som er bra eller dårlig så jeg trenger en liten update. :)

Har alltid vært fornøyd med HP og ønser derfor helst en av samme merke, og vil helst ikke bruke mer en 8000kr og maks 9000kr, men rund 6-8.000 hadde vært konge. Også må det vøre 17" skjerm. ;)

pc'n vil bli mest brukt til nettsurfing, redigering av bilder, musikk og skole saker, og spill.

Så er det noen som har noen gode forslag til en ny pc?

Kom gjerne med innspill til andre merker og modeller som du syntes er bra. :D

/Fredrik

Endret av slideface
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sant den er 15.4

men den er mye for pengene.. og 17 tommer er etter personlig mening lite hensiktsmessig om du skal bruke den til skolen..

lite tips om du ikke har noe imot amerikansk tastatur.... ta en tur inn paa newegg. Husk fortolling og frakt (jetcarrier), dog mye mer for pengene :)

Endret av anbar
Lenke til kommentar
sant den er 15.4

men den er mye for pengene.. og 17 tommer er etter personlig mening lite hensiktsmessig om du skal bruke den til skolen..

lite tips om du ikke har noe imot amerikansk tastatur.... ta en tur inn paa newegg. Husk fortolling og frakt (jetcarrier), dog mye mer for pengene :)

Det er en grunn til jeg vil ha 17", fordi jeg vil ha med notepad.

Hva syntes dere om denne`?

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=113079

Er dette bra i forholdt til pengene?

/Fredrik

Lenke til kommentar
Det er en grunn til jeg vil ha 17", fordi jeg vil ha med notepad.

Hva syntes dere om denne`?

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=113079

Er dette bra i forholdt til pengene?

/Fredrik

Sikkert en bra PC for 7500 kr ja men personlig liker jeg ikke AMD, uansett mener jeg den forrige PC-en jeg linket til er ett my bedre kjøp.

15-tommere har også notepad men du mente vel kanskje noe annet :whistle:

Lenke til kommentar

Siden du er ute etter numpad så kan jeg vel anbefale asus g50 serien... det er 15.6"

Dog er den fra statene, men likevel sykt billig(5850 nok uten toll og frakt). Og attpåtil er det flott cpu og 9800gs skjermkort!

Jeg bestiller den med en gang jeg har avklart om det er internasjonal garanti.

Lenke til kommentar
Siden du er ute etter numpad så kan jeg vel anbefale asus g50 serien... det er 15.6"

Dog er den fra statene, men likevel sykt billig(5850 nok uten toll og frakt). Og attpåtil er det flott cpu og 9800gs skjermkort!

Jeg bestiller den med en gang jeg har avklart om det er internasjonal garanti.

Å, denne var najs. :D :D

Disse blir sikkert ikke solgt i Norge? typisk.

Skulle gjerne ha kjøpt denne, men tviler på at fatter'n hadde blitt med på dette. hehe ;)

Lenke til kommentar

denne er foreløpig ikke planlagt inn til norge.

Og hadde den blitt det så regn med en tripling av pris... Det er derfor jeg sikler etter den, kan jo t.o.m selge med fortjeneste...

Lykke til med overtalingen

Lenke til kommentar
denne er foreløpig ikke planlagt inn til norge.

Og hadde den blitt det så regn med en tripling av pris... Det er derfor jeg sikler etter den, kan jo t.o.m selge med fortjeneste...

Lykke til med overtalingen

Hehe. Takk for hjelpen, men tror det blir den HP'n fra netshop hvis ikke det kommer noen andre forslag her. ;)

Lenke til kommentar
Jeg ville heller ha gått for denne: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=122158

Den har et kraftigere skjermkort, og en mer rimelig pris.

Selv har jeg nettopp bestilt en slik. Kan komme tilbake med et lite review når jeg får den :)

Ja, stussa litt på den. Men skjønte ingen ting, trodde det var de samme maskinen bare at det var en demovare eller no jeg.

Så den du viste meg nå har bedre skjermkort men mindre harddisk.

Det er det eneste? ikke noen andre forskjeller enn det?

Lenke til kommentar
Det er bare harddisken som er forskjellig ja. Du sparer en del på det, og en ekstern harddisk koster ikke mye.

Her har du en liste.

ATI kortet ligger på en 29. Plass og Nvidia 9600gt ligger på 51. Plass.

Ja, jeg har en ekstern harddisk på 500gb fra før av.

Men vil det skjermkortet til ATI gi veldig stor forskjell, skal ikke bruke pc'n til extrem gaming heller. :)

Og en annen ting, er det bluetooth på denne pc'n?

Er litt rart hvis en pc i så høy pris ikke skal ha det?

Endret av slideface
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...