Bruker-161582 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hei, har et lite spørsmål. Vist jeg f.eks laster ned en film. Hvordan kan jeg få lagt norsk tekst på den? Ser jo mange steder man kan laste ned tekster til filmer. Hvordan legger jeg den inn i filmen? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Som oftest er det nok å legge filen med tekst i samme mappe som videofilen, da vil de fleste program skjønne at det er teksten til filmen. Usikker på om du er nødt å ha samme navn på begge filene (video1.txt/video1.avi). Media Player Classic klarer å vise teksting iallefall, om det er programmet det står på. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Har mac. Så går mest i VLC og QuikTime player. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Burde funke i VLC iallefall. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hei, har et lite spørsmål. Vist jeg f.eks laster ned en film. Hvordan kan jeg få lagt norsk tekst på den? Om du laster ned en film er den ganske så sikkert piratkopiert, piratkopiert materiale er ikke tillat å diskutere på forumet, dermed stenges denne tråden. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg