_Brukernavn_ Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg måtte ut med 100kr i mellomlegg, så det endte med å koste rett under 1200kr, men til gjengjeld skulle de sende kortet i løpet av dagen. Nå har jeg ventet så lenge, at en hundrings ekstra for å få det med en gang ikke hørtes gale ut. I tillegg får jeg jo et meget godt hovedkort til en røverpris. Amentio hadde jo allerede kjempe-pris på det. Det er mulig å kjøre 4 skjermkort, men da kan ikke alle ha en kjøleløsning som tar opp to plasser, siden de to nederste plassene er så nær hverandre. Det er nok litt overkill for meg i utgangspunktet, men jeg skal nå alltid klare å finne en måte å utnytte dette på. Skal komme med oppdateringer når jeg får satt alt sammen. Er veldig spent selv! Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Da var hovedkortet kommet, og PC'en skrudd sammen. For en forskjell! Jeg kommer til å komme med oppdateringer i tråden om AMD Dragon-plattformen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1101302 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå