Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Elsker ikke henne lenger

Gjest -Fanget-

Anbefalte innlegg

Gjest -Fanget-

Jeg har et problem, jeg elsker ikke min samboer lenger, men hun sier hun elsker meg, og jeg klarer ikke fortelle henne hvordan jeg føler.

Jeg tenker mye på å bare gå fra henne, men selv om jeg ikke elsker henne vil jeg ikke henne noe vondt.. Noen ganger håper jeg vi skal ha skikkelig krangel så hun ber meg gå, så kan hun heller være sint på meg en lei seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et problem, jeg elsker ikke min samboer lenger, men hun sier hun elsker meg, og jeg klarer ikke fortelle henne hvordan jeg føler.

Jeg tenker mye på å bare gå fra henne, men selv om jeg ikke elsker henne vil jeg ikke henne noe vondt.. Noen ganger håper jeg vi skal ha skikkelig krangel så hun ber meg gå, så kan hun heller være sint på meg en lei seg.

Da er det vel like godt å si det som det er, og bryte forholdet.

Lenke til kommentar

Her må du bare gjøre det sånn det er.. Du må gjøre det slutt. Hvis du er 100% sikker på at du ikke elsker henne og ikke ser for deg dere to i fremtiden er det ingen annen utvei.

Det kommer til å ende uansett, så da er det best om det blir gjort så fort som mulig, så både du og henne kan begynne prosessen med å komme dere videre.

Å drøye det hele vil bare gjøre ting værre enn det det er.

Hun vil også, etter at hun har fått tenkt seg litt om, synes at det beste var å gjøre det slutt og komme seg videre, enn å dra og drøye på noe som ikke kommer til å ende godt uansett..

Lenke til kommentar
Gjest --Fanget--
Hvor lenge har du følt det slik da?

Ville ikke innrømme det for meg selv før for et par måneder siden, men jeg tror ikke jeg virkelig har elsket henne på 5-6 måneder.

Det som gjør det så vanskelig er att hun er veldig kontrollerende og manipulerende, man kan godt si at hun har selvtilitten min og ballene mine i lomma..

Lenke til kommentar

Der her du jo løsningen der! Fortell henne rett ut at følelsene dine for henne her sluknet. Fortell at du føler hun er kontrollerende og manipulerende og at du derfor har vanskelig med se for deg en framtid med henne.

Med utgangspunkt i kontrollerende og manipulerende, skal du ikke bry deg om at bruddet kanskje ikke blir helt rosenrødt. Faren er stor for at hun senere vil prøve å få deg tilbake igjen inn i et dårlig forhold. Det heter seg at intet selskap er bedre enn dårlig selskap. Husk den.

Lenke til kommentar

Ut fra førsteposten din virket det som dama ikke hadde noe skyld, og at følelsene bare hadde sluknet. Saken blir en litt annen når hun er kontrollerende og manipulativ. Da er det ikke sunt for deg å være i et forhold med henne, og du burde komme deg ut av det så fort som mulig!

og forresten, ikke glem å be om å få selvtilliten og ballene dine tilbake..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...