Gå til innhold

Videoanmeldelse: Guitar Hero: World Tour

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha røket ut for femte gang på "Don't Fear the Reaper" (Rock Band, trommer)nettopp var det forfriskende å se deg utagere så til de grader i denne videoen. Du knuste den gitaren for alle oss som har slitt med disse spillene, det være seg trommer, gitar eller synging. Salute!

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Etter å ha røket ut for femte gang på "Don't Fear the Reaper" (Rock Band, trommer)nettopp var det forfriskende å se deg utagere så til de grader i denne videoen. Du knuste den gitaren for alle oss som har slitt med disse spillene, det være seg trommer, gitar eller synging. Salute!

Jeg for min del håper den gitaren var ødelagt på forhand. Knuse en godt fungerende gitar til et par hundre kr ville være undødvendig tåpelig..

Lenke til kommentar

haha^^

jevla bra

selv ville jeg gjerne sett mye mer tke-TV. det funker :thumbup:

gjerne litt lengre taster ol. kan filmes da det er mye lettere å forstå vist man kan vise ting ved å peke :)

men for all del. jeg vil ikke at tek-nettverket skal bli rent nett-TV heller.. det hadde vert synd om folk sluttet å lese de latterlig gode artiklene og bare så fideoene forde det var "lettere".

stå på ;)

edit:

Syntes nå GH2 gitaren er den beste å spille med jeg.

Ang. anmeldelsen... syntes det var i overkant mange "morsomheter" der.

ja forsovidt, men dette kommer av at videoen var ekstremt kort. kunne latt hatt en 10-15 minutters video-anmeldelse av spillet. jeg ser ville ikke sett på dette som en seriøs anmeldelse. mrere en kort anbefaling. (teaser fra det som vil komme?)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Videoen var morsom den, men sa fint lite om spillet!

For alle oss som vet hva dette spiller går ut på, har lest om det i andre mer seriøse anmeldelser (for lenge siden!), og gjerne har prøvd det i nærmeste spillsjappe allerede så var det bare artig å se på, men ikke informativt i det hele tatt.

Jeg ser faktisk ikke helt meningen med å bruke masse tid og penger på å lage denne anmeldelsen i det hele tatt!

Vi skjønner at det handler om å spille på gitar og at det har i alle fall to moduser man kan spille, samt flere vanskelighetsnivå. Det er en gitar involvert med knapper på, men de NYE knappene på gitarhalsen ble ikke gitt fokus i det hele tatt. Det ser ut som at man kan spille trommer, men dette ble ikke bekreftet i denne videoen - bare antydet. Hva med bass og vokal?

Det ble også nevnt at man kan spille inn sine egne låter, men kanskje fordi anmelder er musikalsk inkompetent (eget utsagn!) så får vi ikke se mer av dette heller.

Og hva mente han med at man i karriere-modus kan låse opp nye låter ved å spille med andre band? Hvilke band er det? Må man kjenne noen andre som har spillet (og alt tilbehøret som han ikke nevner) for å komme videre?

Jeg får ikke noen følelse av hverken basstromme eller pyroeffekter ved å spille dette spillet. Går jeg på konsert får jeg det. Trykket når basstrommen går fra kraftige scene-høytalere fikser det. Og pyroeffekter vil jeg helst ikke føle, men gjerne se og kanskje lukte?

En god mestringsfølelse etter litt øving (og terping på de låtene du bare VIL kunne) er den følelsen jeg får (og vil ha) fra et slikt spill.

Enten så bør dere kalle dette for en teaser på en lengre og bedre test, eller så kan dere la være å lage slike videoer. Dette var seriøst useriøst! (og meget mangelfullt!)

Og hvorfor i alle dager kom denne nå? ITavisen anmeldte dette spillet i NOVEMBER i fjor!!! Og de har også en video... dere kan ikke ha sett denne for så å lage dette og kalle det en anmeldelse. Så derfor bør dere se på denne siden: http://www.itavisen.no/794151/solid-stuerock og komme tilbake når dere har noe å komme med.

Sorry gutter. Dette ble slakt!!

Lenke til kommentar

Synes denne filmen var mye bedre enn sist. Guitar Hero er et spill hvor det ikke er nødvendig å forklare med ord hva det går ut på, det holder i massevis å demonstrere det med bilde og lyd.

Riktignok savner jeg en tromme- og syngedemonstrasjon.

Enhver klarer å se at dette er et underholdningsprodukt, som ikke sikter på å fungere som noe særlig kundeopplysende. Jeg tror at spillverkets videoanmeldelser fokuserer på å vise frem spillet på en morsom måte, ikke gi en lang og grundig innføring. Jeg syntes dette var en morsom video, og det var gøy når gitaren ble knust.

Kanskje litt rart at videoen kommer så sent, ja, men dette er en ny tjenste. Guitar Hero er undeholdende å se på, bedre å ha en omtale som kommer sent enn aldri sier nå heller jeg. Og som sagt, underholdning.

Den der ITavisen-filmen kan ikke sammenlignes i det hele tatt. "Programlederen" virka jo helt idiot, filmen var uredigert og kameramannen var ute av stand til å føre et kamera (han skalv jo omtrent hele filmen). Amatørmessig.

Lenke til kommentar
Enhver klarer å se at dette er et underholdningsprodukt, som ikke sikter på å fungere som noe særlig kundeopplysende. Jeg tror at spillverkets videoanmeldelser fokuserer på å vise frem spillet på en morsom måte, ikke gi en lang og grundig innføring. Jeg syntes dette var en morsom video, og det var gøy når gitaren ble knust.

Kanskje litt rart at videoen kommer så sent, ja, men dette er en ny tjenste. Guitar Hero er undeholdende å se på, bedre å ha en omtale som kommer sent enn aldri sier nå heller jeg. Og som sagt, underholdning.

Correctomundo. :)

Forøvrig tok vi GH: WT fordi GH generelt er et morsomt spill å kunne vise fram på en slik måte. Forhåpentligvis kommer det en test av GH:Metallica (som er det nyeste) også. :)

Lenke til kommentar

Helt greit og lage en video anmeldelse som er underholdende. Men hvorfor ikke legge mer energi i den og faktisk ha en ordentlig anmeldelse. Man kan kombinere de to tingene. Personlig foretrekker jeg videoanmeldelser, men da vil jeg også at den skal informere. I denne videoen tror jeg ingen fikk vite noe de ikke viste fra før om de ikke har levd under en stein de siste årene.

Lenke til kommentar

Hadde dette i det minste vært morsomt, hadde jeg ikke følt at jeg nettopp hadde kastet bort flere minutt av livet mitt. Jeg vet at dere kun har to videoer bak dere, men på grunnlag av disse føler jeg meg kvalifisert til å si; "Gi opp". Jeg vet ikke om målet var å informere leserne om spillet (isåfall har dere VIRKELIG feilvurdert målgruppen), eller om dere kun var ute etter å lage en underholdende snutt, og intet mer. Uansett hva dere siktet på, har dere feilet.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...