Gå til innhold

Samsung U900 vs SE W595

Anbefalte innlegg

Jeg skal hjelpe med valget av ny mobiltelefon til min mor, og vi står nå mellom disse telefonene som er skyvetelefoner (viktig). Prismessig er de like nå, jeg liker Samsung generelt pga deisgn, men hun liker blåfargen til SE, så vi opplever valgets kvaler og jeg trenger synse-hjelp..

Kamera er viktig, derfor heller jeg mot Samsung siden hun også har en Samsung fra før av og er vant med det.

Kvalitet på høyttaler/lyden til telefonen er viktig. Ikke til musikk, men under samtaler må det være god lyd. (Er W595 mye bedre enn U900 her?)

E-mail og surfing, spill og musikk ikke viktig. Brukes til å snakke i, sende tekstmeldinger og MMS.

Endret av Blondie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her har vi batteritid igjen da 4,5 timer taletid for Samsung U900 mot 9,5 timer på W595 bør være viktig syntes nå jeg...

Utdrag fra amobil sin test om lyd som også var viktig!

Dårlig på det grunnleggende

Samtidig sliter U900 med et par elementære ting. Telefonen har for eksempel litt dårlig lyd i samtaler. Lyden er høy, klar og tydelig, men motpartens stemme blir litt vel skarp og kunstig. Dersom det er viktig for deg at lyden i samtaler er helt naturtro, bør du se deg om etter en annen telefon.

Tekstmeldingsfunksjonen kunne også vært bedre. Dersom du ikke bruker ordboken, må du faktisk deaktivere denne hver eneste gang du skal skrive en tekstmelding. Det er irriterende i lengden.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...