varmit Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Å slå Lou i Guitar hero 3 eller å banke noen av høyere level i halo 3 er alltid stas Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 må desverre ordne på min komentar om at runne Gears Of War 2 på inzane var den beste. For må nå si at å kunne redde alle som døde i Fable 2 for å bygge ''the spire'' var en mye bedre fikk i samme slengen The Paragon 100 % good Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Min er helt klart første gang jeg brukte xboxen min. Satte inn Shaun White og crusa ned fjellet, smuuuuuuud Lenke til kommentar
oleNaid Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 En eller annen skull på Halo 3. Husker ikke hvilken, men den va sinsyk vanskelig. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Da jeg rundet Halo 3. Er enig i den, fantastisk følelse. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 - GeOW 2 på Insane - Rainbow Six - Vegas 1 og 2 på Realistic - CoD4 på Veteran - Mile High Club (CoD4) Epic moments Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hm. Då eg runda Gears of War 1 på Insane. Det tok fire forsøk før eg klarte å vinna over RAAM; og eg drap han med ein blindkasta handgranat. Episk som faen. Saint på Dead Rising kjem òg høgt på lista. Eg brukte ikkje guide, så det var ekstra tilfredsstillande å gjera eit perfekt laup. Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Haha det må ha vært da jeg og tre andre kompiser skulle ha filmkveld hos den ene. Vi spilte Cod 3. 4 splitscreen mot hverandre nesten hele kvelden/natten på en tv på ca 15-20 tommer. Det var litt vanskelig å se, men det var drit fett. Disser du tv'en min? :!: Det var ekstremt fett, vi eide Rune Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 haha JA! Neida, det var jo full hd og greier på den Haha Rune var pro da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå