Gå til innhold

Din beste Xbox 360-opplevelse

Dzeko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et av de øyeblikkene må være når faren min fant ut at Saab 93 var med i Forza 2. (Han kjører en.)

Et annet var når jeg fikk ei jeg kjenner til å spille Bioshock-demoen. Hun ble nesten helt fra seg.

Også selvfølgelig alle Fifa-turneringene jeg har hatt med kompiser. Røde kort er et stikkord her. :p

Lenke til kommentar

Tror det var da jeg spilte online for første gang. Spillet var Gears 1, mappet var Gridlock. Jeg løp rett fra spawn til et av sidetårnene, og begynte å skyte mot snipertårnet der jeg så det var folk. (Visste den gangen ikke at det fantes sniper der, og skjønte dermed ingenting da hodet mitt eksploderte). Men moro var det, største kicket jeg har hatt på mange år :D

Lenke til kommentar

Beste opplevelse på XBOX må være da vi samlet en kompissgjeng, kjøpte noen seksere øl hver, og spilte tidenes FIFA turnering.

Jeg havnet i finalen, mot en som minst er på mitt nivå. Godt knekt på pils etter mange timer med gaming brukte vi litt tid på å få konsentrasjonen tilbake. Men så trillet ballen av krittmerket og kampen var igang. TOTALT stillhet i stuen, menst 10 svette gutter sitter og ser på pasningsspillet mellom Xavi, Alonso og Iniesta på Spania sin midtbane. Han jeg spilte mot, banner stille for seg selv menst kommentatoren tar den kjente setningen: "It is fantastic too see a side when they pass the ball like this."

Kampen krysser 60 minutter og stillingen er forsatt 0-0, men kampen er langt fra kjedelig. ØYEBLIKKET kommer da Puyol slår en lang, søkende pasning opp mot David Villa som kommer stormende alene nede venstrevingen. På hel volley slår han ballen over Ferdinand og Terry, og på 16 meter, helt bak i feltet, har godeste XABI ALONSO sneket seg inn. På nok en hel volley klistrer han ballen oppe i nærmeste hjørne og jubelscene i stuen tar av. Snakker seriøst om feiring på nivå med 4-1 mål mot United iår.

Sinnsyk følelse. Godt å tenke tilbake på.

Lenke til kommentar

Når jeg spilte CoD: WaW online.. Hadde blitt litt hekta på sniping, og brukte selvfølgelig Kar98k <3 (Bruker det enda)

Kom meg opp til 32 kills og 1 death, etter den runden har Kar98k vært hovedvåpnet mitt.. :D

Endret av TehJøran
Lenke til kommentar

Mange sinnsyke opplevelser med xboxen.. Husker en onlinematch i fifa, jeg og en kompis spilte med Man u mot 2 karer som spilte med Liverpool.. En helt sinnsyk match som endte 5-5.. At vi tapte på straffer, gjorde nesten ikke noe. hehe.

Ellers så var begge gears of war syke opplevelser.

Lenke til kommentar
Haha det må ha vært da jeg og tre andre kompiser skulle ha filmkveld hos den ene. Vi spilte Cod 3. 4 splitscreen mot hverandre nesten hele kvelden/natten på en tv på ca 15-20 tommer. Det var litt vanskelig å se, men det var drit fett.

lol, ser det for meg.

Epic :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...