DOG_50 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det var da jeg starta xboxen første gang! jeg var så glad at begynte nesten å gråte! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Et av de øyeblikkene må være når faren min fant ut at Saab 93 var med i Forza 2. (Han kjører en.) Et annet var når jeg fikk ei jeg kjenner til å spille Bioshock-demoen. Hun ble nesten helt fra seg. Også selvfølgelig alle Fifa-turneringene jeg har hatt med kompiser. Røde kort er et stikkord her. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tror det var da jeg spilte online for første gang. Spillet var Gears 1, mappet var Gridlock. Jeg løp rett fra spawn til et av sidetårnene, og begynte å skyte mot snipertårnet der jeg så det var folk. (Visste den gangen ikke at det fantes sniper der, og skjønte dermed ingenting da hodet mitt eksploderte). Men moro var det, største kicket jeg har hatt på mange år Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Første gang jeg så/spilte Gears 1, Mile High Club på CoD4, diverse gode runder på CoD/Gears. Edit: og 1200G på Fallout Endret 5. mai 2009 av LasVeggis Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nå nettopp når jeg har runda mirrors edge, og klart mange time trials... Dette UTEN å knuse ett eller annet i frustrasjon. Nå skal spillet i skuffa der det venter den store Ebgames skjebnen Lenke til kommentar
Mightyman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Beste spillopplevelse må vel være da jeg runda "Gear of War2". det var helt rått.. siste act er isane! Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 At den ikke har fått en RROD på en stund. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Beste opplevelse på XBOX må være da vi samlet en kompissgjeng, kjøpte noen seksere øl hver, og spilte tidenes FIFA turnering. Jeg havnet i finalen, mot en som minst er på mitt nivå. Godt knekt på pils etter mange timer med gaming brukte vi litt tid på å få konsentrasjonen tilbake. Men så trillet ballen av krittmerket og kampen var igang. TOTALT stillhet i stuen, menst 10 svette gutter sitter og ser på pasningsspillet mellom Xavi, Alonso og Iniesta på Spania sin midtbane. Han jeg spilte mot, banner stille for seg selv menst kommentatoren tar den kjente setningen: "It is fantastic too see a side when they pass the ball like this." Kampen krysser 60 minutter og stillingen er forsatt 0-0, men kampen er langt fra kjedelig. ØYEBLIKKET kommer da Puyol slår en lang, søkende pasning opp mot David Villa som kommer stormende alene nede venstrevingen. På hel volley slår han ballen over Ferdinand og Terry, og på 16 meter, helt bak i feltet, har godeste XABI ALONSO sneket seg inn. På nok en hel volley klistrer han ballen oppe i nærmeste hjørne og jubelscene i stuen tar av. Snakker seriøst om feiring på nivå med 4-1 mål mot United iår. Sinnsyk følelse. Godt å tenke tilbake på. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 At den ikke har fått RROD. Så skal det sies at Lost and Damned var elsk. Oppdragene var utrolig mye bedre enn hovedspillet! Lenke til kommentar
decophly Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Siden jeg ikke er så stor Xbox spiller, må den beste opplevelsen min med boxen min være mitt første Leap Of Faith på Assassin's Creed! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Når jeg spilte CoD: WaW online.. Hadde blitt litt hekta på sniping, og brukte selvfølgelig Kar98k <3 (Bruker det enda) Kom meg opp til 32 kills og 1 death, etter den runden har Kar98k vært hovedvåpnet mitt.. Endret 8. mai 2009 av TehJøran Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det beste minnet jeg har må være når rulleteksten rulla på tven etter å ha rundet gears of war på insane og achievementsa bare poppet opp en etter en Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Igår når jeg fikk world tour Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Mange sinnsyke opplevelser med xboxen.. Husker en onlinematch i fifa, jeg og en kompis spilte med Man u mot 2 karer som spilte med Liverpool.. En helt sinnsyk match som endte 5-5.. At vi tapte på straffer, gjorde nesten ikke noe. hehe. Ellers så var begge gears of war syke opplevelser. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Å game Halo 3 multiplayer i 12 timer i strekk var en opplevelse å ta med seg Utrolige at vi fortsatt vant kamper klokken 07:00 Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Å game Halo 3 multiplayer i 12 timer i strekk var en opplevelse å ta med seg Utrolige at vi fortsatt vant kamper klokken 07:00 x2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Haha det må ha vært da jeg og tre andre kompiser skulle ha filmkveld hos den ene. Vi spilte Cod 3. 4 splitscreen mot hverandre nesten hele kvelden/natten på en tv på ca 15-20 tommer. Det var litt vanskelig å se, men det var drit fett. Lenke til kommentar
tlle Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 MIn beste opplevelse var da jeg vant 25-1 i Team doubles på Halo3 i dag :!: Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 husker at gears of war 1 var en av de heftigste online opplevelsene noensinne. jeg var en fuckings villmann med hagla.. drepte alle og enhver. nå derimot, på gears 2, så suger jeg Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Haha det må ha vært da jeg og tre andre kompiser skulle ha filmkveld hos den ene. Vi spilte Cod 3. 4 splitscreen mot hverandre nesten hele kvelden/natten på en tv på ca 15-20 tommer. Det var litt vanskelig å se, men det var drit fett. lol, ser det for meg. Epic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå