Gå til innhold

Din beste Xbox 360-opplevelse

Dzeko

Anbefalte innlegg

Var det en etterlenget achievement? Eller kanskje en heftig online match på Gears 2?

Hva er din heftigste og beste Xbox 360-opplevelse?

Personlig tror jeg at det må være da jeg fikk Global Challenge achievementen på

Fifa World Cup 2006.Den mest tidskrevende og frustrerende achievementen ever. Da den unlocka løp jeg bokstavelig talt til stua, og kyssa mamma. Damn, det var digg å få de

500 Gamerpointsa(Jepp, 500 :new_woot: )

Annet enn det, har det vært en og annen online kamp på PES(2008 og 2009), og Nba 2k9 som har skilt seg ut. Drit digg å vinne med en buzzer beater på 2k9!

Anyways, let's share our stories! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox 360 debutant som debuterte med gears of war, jeg ante ikke hva det var for noe når jeg kjøpt det, rent bortsett fra at jeg hadde hørt det skulle være bra, samt at jeg skjønte det var et skyte spill. Jeg ble rett og slett sjokkert over hvor bra det var.

Lenke til kommentar

Har bare hatt Xbox 360 i rundt to måneder, så Gears of War 1 og 2 ble kjøpt inn stort sett samtidig. Gleden av å spille gjennom dem var helt utrolig, både når jeg spilte alene og når jeg spilte co-op :D

Er ekstremt kresen når det kommer til spill, og det er nok et par år siden sist jeg spilte gjennom et spill, så bra er Gears of War! :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Sitte ti timer i strekk med en kompis og spille online mot andre folk. Etter ca 30 kamper så vant vi. Husker at jeg sprang en runde rundt byggefeltet og jublet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...