Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst]Hvor stor er sjansen for å få kjønnsykdommer med sex uten kondom?

konduktans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Naaw, du føler kommentarene var upassende? Stakkar.

Når det var snakk om abort her var det nok ikke hensynet til barnet (som aldri ble noe barn) som var den store saken, men de belastningene en abort medfører for jenta. Det at du ikke kjenner henne er ikke noen unnskyldning for å påføre unødvendige problemer.

Hvis to 100% random(altså veit ikke navn engang) personer har sex, vil du da skylde på gutten for at jenta blir gravid? Gutten får jo null konsekvenser av det, jenta blir feit, hengete, og får like trang fitte som en ku. For å være helt ærlig, så vil hu vel egentlig likne på ei ku på alle mulige måter. Gutten kan gå videre og ha et dritbra liv, vel uvitende om at HBx ble gravid bare fordi han fikk seg et billig ligg i skaugen på en russefest. Det henger absolutt ikke på greip. Såklart er det empatisk av gutten å tenke på sånt, men "in the heat of battle, who follows the fucking geneva convention?"

Men jeg må si jeg datt litt av her. Hva er det egentlig du prøver å oppnå med diskusjonen din? Vise at dine feministiske meninger overdøver meningene mine?

jada, jeg har fått med meg at du ikke har gjort noe som helst galt, men du uttrykker likevel holdninger som må slås ned på. så får vi håpe at andre som tenker som deg greier å beherske seg

Bra vi har miss(?) verdenspoliti som tar seg av slike drittsekker som sprer kjønnsykdommer over alle enger. Sånne som meg veit du. Det er jo helt klart at jeg ikke klarer å beherske meg. Det er derfor jeg voldtok alle de pene jentene jeg fikk øyekontakt med i går, og ikke på noen måte var tro til dama. Neida, jeg bare slapp ut the man inside, og tok for meg. Og nå har alle jentene jeg noengang har møtt HIV. Og klamydia. Og er gravide.

Forresten, epic streetcred til deg for å få meg til å trekke på smilebåndene når jeg leser innleggene dine :thumbup:. You made my day

Lenke til kommentar

Det må to personer til for å få dama til å se ut som en ku (som du så fint kaller det), det er du vel klar over? Jeg har aldri sagt at det er guttens feil alene, men han har jaggu et ansvar selv også.

Dessuten er ikke "utseende som en ku" den eneste bivirkningen som kan komme av å bli gravid. Må jenta ta abort, kan det gi psykiske problemer (som jeg prøvde å si lenger oppe her). Fint for gutten å slippe unna, men det er lov å tenke seg om når det gjelder hva man risikerer å påføre andre (og seg selv, hvis venninna hennes som tilfeldigvis kjente bestekompisen din fant ut hvem du var).

Og du vrir og vender på det jeg sier, du ser det nok selv om du leser igjennom.

Lenke til kommentar
Det må to personer til for å få dama til å se ut som en ku (som du så fint kaller det), det er du vel klar over? Jeg har aldri sagt at det er guttens feil alene, men han har jaggu et ansvar selv også.

Sett at jeg var en kynisk faen som kun var ute etter fitte. Hvorfor skulle jeg da bry meg om jenta ble gravid når jeg ikke får noen konsekvenser what so ever? Jeg har faktisk sperrer mot sånt, men jeg veit at mange andre gutter ikke har det.

Må jenta ta abort, kan det gi psykiske problemer (som jeg prøvde å si lenger oppe her).

Skjønner ikke den jeg. Kunne gladelig kjørt abortpilla ned i halsen hennes jeg(billedlig sagt) slik at hu slapp å gjøre det selv. Hva er problemet med å ta et liv som ikke er et liv? Det er en grunn til at abort er lovlig.

Og du vrir og vender på det jeg sier, du ser det nok selv om du leser igjennom.

Syns jeg klarte å lese det ganske bra jeg. Noe spesielt du tenkte på?

Lenke til kommentar

Gutten har også ansvar under sex for at ting skal gå som planlagt. De som mener noe annet er ikke annet en feige. Smeller du en dame på tjukken står du for det du har vært med på.

Den latterliggjøringen av sandydandy funket veldig dårlig, og du fremstår ikke som noe annet enn en umoden guttunge.

Lenke til kommentar

Jeg ser poenget ditt, men i praksis er det jo ikke sånn. Prinsipielt, ja. Men jeg vil absolutt si at jenta har mest ansvar.

Jeg tror egentlig ikke vi kommer til å bli enige, så jeg ser ikke noen vits i å diskutere mer.

Forøvrig, ang hu frekke dama, hu kalte meg dum, hva forventer du at jeg skal gjøre? Må jo foreta meg noe. Og jeg er jo en umoden guttunge, så ser ikke hvordan det skulle være komprimerende å kalle meg. Er dog på bedringens vei. PU-stoff FTW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...