konduktans Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Om en har sex med ei random jente uten kondom, og hu har kjønnsykdommer, hvor stor er sjansen for at en får det da? Og viktigst: hvis jenta har HIV, hvor stor er sjansen for at det overføres? EDIT: Er nemlig russ nå, og da er det fint å vite slike ting Endret 30. april 2009 av conflict Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Sjangsen er 1:1... Bruk kondom og ta en SOS-test. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 1:1 som i 50/50 eller som i at det er 100% sikkert at det skjer? Jeg kan skjønne at det går lett fra gutt->jente, men hvordan får det gått omvendt da?:O Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Haha hvis du vet jenta er løs så er det greit å bruk dong. Holdt på å daue i går når en av kompissene sa at hun jenta jeg hadde vært med på forrige tryvann hadde herpes :!: men heldigvis var det bare kødd. Men har lært leksa så idag er jeg ready to party for å si det sånn Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Haha. Tror jeg skal slå to fluer i en smekk og kjøpe kondomer med kun kroppspråk og sette en utgave av blekka i bladhylla på rema i dag. to russekrav^^ Tok 4 krav i går også. Eliteruss here I come! =D Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Hvor lenge etter en har hatt ubeskytta sex kan en sjekke seg, og hvor lang tid tar det før resultatet er inne? Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fy f*** for en holdning. Det har ikke en dritt å si hvor stor sjansen er, for poenget er at den ER der! Selv om man kanskje blir smitta bare 1 av 1000 ganger, så vet du aldri om den ene gangen blir den aller første, og bare det burde være nok til å få folk til å bruke kondom. Håper ingen går i fella di. Før øvrig varierer inkubasjonstiden fra sykdom til sykdom (tid fra smitte til symptomer/synlighet på prøver), men som regel tar det minst to uker før det er vits i å teste seg (det betyr IKKE at man kan knulle rundt på måfå i mellomtida). I tillegg kan man ha smitten i kroppen lenge uten å merke det, og du er faen meg en respektløs dritt om du velger å utsette andre for risikoen (selv om de også har ansvar, vel å merke). Og da fikk jeg sagt mitt. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Wooow. Crazy dude! Point taken. Skal bruke kondom heretter! =/ Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Wooow. Crazy dude! Point taken. Skal bruke kondom heretter! =/ I'm not a dude, I'm a bitch Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fy f*** for en holdning. Det har ikke en dritt å si hvor stor sjansen er, for poenget er at den ER der! Selv om man kanskje blir smitta bare 1 av 1000 ganger, så vet du aldri om den ene gangen blir den aller første, og bare det burde være nok til å få folk til å bruke kondom. Håper ingen går i fella di. Før øvrig varierer inkubasjonstiden fra sykdom til sykdom (tid fra smitte til symptomer/synlighet på prøver), men som regel tar det minst to uker før det er vits i å teste seg (det betyr IKKE at man kan knulle rundt på måfå i mellomtida). I tillegg kan man ha smitten i kroppen lenge uten å merke det, og du er faen meg en respektløs dritt om du velger å utsette andre for risikoen (selv om de også har ansvar, vel å merke). Og da fikk jeg sagt mitt. Godt å høre at noen andre også tenker som meg og samtidig reagerer likeså. Uvitenhet innenfor dette feltet er overveldende og det er synd at så mange som er "gamle nok" til å pule rundt, ikke er i stand til å forstå omfanget av konsekvensene. SOS eksisterer ene og alene i så stort omfang som det gjør nettopp på grunn av denne uvitende og "liberale" livsstilen/tankegangen. Takk for innspillet! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Wooow. Crazy dude! Point taken. Skal bruke kondom heretter! =/ I'm not a dude, I'm a bitch Ja, tenkte jeg det ikke. Skumle menneske!!! Haha. Men point taken allikevel Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 For å si det sånn. Du er bra dum om du puler en random dame uten donge. Hvorfor vil du ta risken og pådra deg sykdommer? Sex med donge er kanskje ikke helt det samme som uten, men heller det enn alt mulig jævelskap. Om du sender noen sykdommer videre fortjener du bare deng. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Veit. Jeg hadde klikka som faen om noen hadde gitt meg noen sykdommer! Så skal definitivt sjekke meg før jeg har ubeskytta sex med den nye dama EDIT: Ikke for å gå veldig OT, men ang. signaturen din: Hva mener du med det siste? At en skal fortrenge fortiden? Endret 10. mai 2009 av conflict Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Nei, betyr vel bare du skal glemme fortiden. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Hvorfor glemme? Hvorfor ikke stå for det en har gjort og lære av feilene sine? Du som er aktiv i PU-tråden må være for læring av fortiden? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tror du misforstår. Er snakk om å legge personer du ikke ønsker i livet ditt, bak deg. Forøvrig driver jeg ikke med PU, men finner det interessant å lese om folks erfaringer og slikt. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Skjønner, skjønner. Har nemlig lurt litt på den der. Men da er det oppklart Må si jeg er enig i at innholdet i PU-tråden er ytterst interessant. Bruker ikke noen teknikker eller noe sånt, men stoffet er utmerket til selvutvikling. Lenke til kommentar
Sörskogen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Haha, fy faen. Du er bra dum om du ikke bruker kondom med random russejenter, så lause som mange (mange, ikke alle) er nowadays. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg synes holdningen mange har til kondom og knulling er helt vilt pinlig. Kjenner flere som nekter å bruke donge selv om de er tøser som fy. Egentlig bør jeg bare gi faen, for de vet selv hva de driver med, og de som puler på de uten donge får ta konsekvensene av det. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Jo, tusen takk for at du påpekte det. Jeg var absolutt ikke klar over det EDIT: @Opeth Endret 10. mai 2009 av conflict Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå