lil7star Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Min høyt verdsatte N95 er nå to år gammel,og bærer preg av det hyppige bruket den er utsatt for. Jeg har vært kjempefornøyd med denne, og vil helst ha en ny (da selvsagt 8GB-versjonen) Noen som kan foreslå alternativer? GPS er ikke dødsviktig, men den MÅ ha: - Like bra kamera som N95, også video. - Radio/mp3/video-spiller - mms - Internet og epostfunksjon med WLAN - tekstredigering, gjerne da Quickoffice e.l. Så, noen forslag?? (Pris er selvsagt viktig...) Endret 30. april 2009 av lil7star Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 N95'en er skikkelig utdatert... Prøv innov8. Broren min kjøpte seg denne fol litt siden og det er en skikkelig god tlf. God byggekvalitet, skjerm og godt kamera, etter min menig iallefall. MAsse minne har den og 16gb innebygd, med mulighet for utvidelse. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 N85 kanskje? Mer hendig, mye bedre skjerm og mange oppdateringer i operativsystemet. Eneste negative jeg kan peke på med den jeg har er at jeg måtte legge masse teip i mellom bakdeksel og batteri da det var skikkelig løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå