mongomej Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Når jeg starter opp datamaskinen min kommer det kommer en feilmelding før jeg kommer til innloggingsskjermen i vista Hvis jeg trykker ok blir skjermen svart før den samme feilmeldingen kommer opp. Feilmelding: This application has requested the Runtime to terminate it in an Unusual way. Please contact the application's support team for more information. Overskriften er: Microsoft Visual C++ Runtime Library og den er pyntet med et fint rødt kryss. Hvis jeg starter den opp i sikkermodus går det helt fint å starte den opp. Datamaskinen min er en Toshiba Satellite A300-10L Kjører Vista Home Premium Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Da må du finne ut hvilken applikasjon det er. Feilen ligger ikke i Microsoft Visual C++ Runtime Library, men i applikasjonen. Det kan være en driver, f.eks til skjermkortet. Lenke til kommentar
mongomej Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Hvordan finner jeg ut det da? Feilmeldingen sier ikke noe om hvilken applikasjon det er feil i, bare at det er feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå