Gå til innhold

RAR fil med passord. Glemt passordet! :(

Anbefalte innlegg

Dere tror det kanskje ikke, men jeg har seriøst klart å glemme passordet på mange av mine RAR filer. Er det mulig å fjerne passordene på en måte? Heh, det er ikke bare det jeg har glemt, har også glemt passordet til Win2k to ganger :roll:

Håper dere kan hjelpe. På forhånd takk, Jan-Sølve

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei du må finne passordet. det er mange forskjellige passordfinnere der

ute. søk i google. så får du bare håpe på at du ikke hadde så langt

passord. jo lenger passord, jo lenger tid tar det å finner det.

Lenke til kommentar

Virker som du klarer og glemme ut alle dine passord,så har her satt opp en løsning for deg. Ta å endre alle dine passord til 1234, og følg dette fremover,kanskje du da klarer og huske d? :wink: Eventuelt en stor gul lapp på høyre side av monitoren :shrug:

Lenke til kommentar

Win XP klarte å glemme passordet mitt :lol:

Jeg brukte samme passord på mailen min, mange forum, ol.

Plutselig en dag var det umulig å logge seg inn. Jeg prøvde sikkert 100ganger med diverse forskjellige måter, men den nektet å godtta passordet mitt.

Jeg hadde ikke glemt passordet da jeg brukte det samme på mail ol. og der kunne jeg logge meg uten problemer.

Ingen hadde endret passordet. Det vet jeg sikkert da ingen i familien kan mer enn å slå på maskinen. Noen klarer faktisk å sjekke mail uten å rope på meg. :lol:

Kan jo alltids ha vært et virus da... Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Win XP klarte å glemme passordet mitt  :lol:  

Jeg brukte samme passord på mailen min, mange forum, ol.

Plutselig en dag var det umulig å logge seg inn. Jeg prøvde sikkert 100ganger med diverse forskjellige måter, men den nektet å godtta passordet mitt.

Jeg hadde ikke glemt passordet da jeg brukte det samme på mail ol. og der kunne jeg logge meg uten problemer.

Ingen hadde endret passordet. Det vet jeg sikkert da ingen i familien kan mer enn å slå på maskinen. Noen klarer faktisk å sjekke mail uten å rope på meg.  :lol:  

Kan jo alltids ha vært et virus da... Ikke vet jeg.

eller CAPSLOCK :)

(ment som en fleip, og ikke vondt ment...)

bertie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...