Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samboer skal på tur. Hjelp!

Gjest Guest_Kongen_*

Anbefalte innlegg

Dere gjorde det slutt i begynnelsen av april, og du syntes det er respektløst ?? Dere er ikke i et forhold, dere deler kun tak. Er en singel så er en singel herregud. Jeg kjønner virkelig ikke mennesker som tror og mener at exen er fredet i så og så lang tid fremover etter bruddet.

Jeg fikk beskjed om at 3 mnd var altfor kort tid, og at jeg helst burde ventet et helt år. Det er mer respektløst å skulle bestemme det.

Bo sammen etter et brudd er ikke den meste ideen, da blir det så tydelig hva den andre driver med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper hun kjerringa hans har vært dritlei lenge, og har flørta med denne karen på nettet dritlenge også, hvis ikke ville hun jo ikke styrtet avgårde til sverige for å knulle allerede i påsken - de gjorde det jo bare slutt i "begynnelsen av april".. det er ikke mange damer som suser avsted for å knulle fremmede i et annet land etter å bare ha kjent de i to-tre dager.

Så den saken var nok planlagt lenge fra hennes side.

Forøvrig synes jeg trådstarter skal ta tingene til kjerringa ut i hagen og tenne fyr på de, ikke sende de på lagring.

Lenke til kommentar

Du burde ha fløtta for lengst, å bo sammen med en x er kun en nødløsning. Det fører bare til smerte, sårhet og bitterhet. Og, aldri aldri stol 100% på kvinnfolk og iallefall ikke lån ut mer penger en det du har råd til å tape.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kongen_*

X`en har alltid spilt mye data. Om de har flørta lenge aner jeg ikke siden hun har sikkert 100 guttevenner i det spillet der. Jeg har aldri brydd meg om hva de prater om. De prater på ventrilo og sånn også. Jeg har som sagt stolt 100% på henne.

Han som begynte og betale avgiften for spillet er han hun står i med nå. Jeg har prøvd utrolig mange ganger og få hun vekk fra pcen. Se livet utafor døra. Bli med og drkke osv. Når jeg først fikk det til kom altså han karen her inn og "lokka" hun tilbake. Jeg hadde aldri trodd at hun skulle gå til sengs med han hun har mange venner der inne som var villige til og betale for hun. Mange som tilbød det. Hun er så kul og alt det der...

Er det 1 fornuftig ting hun er sagt om oss er det at hun aldri skulle ha begynt med pc. Forholdet sklei ut etter det.

Dette bo sammen med en x er en nødløsning da hun ikke har noen andre plasser og dra. Nærmeste slekt bor 100 mil unna. Få venner. Jeg kunne sikkert campa hos en kompis, men ting var aldri så ille at noen måtte ut. Planen var og avslutte dette på en pen måte og jeg skulle hjelpe hun og flytte osv. Jeg hadde hatt råd til og bo her alene også og ikke hun. Hvis hun ikke finner seg en ny plass er det hun som sliter jeg har familie 500 meter unna og en stor vennekrets.

Uansett jeg holder på og flytte ut nå as we speak. Må kjøre på hardt for og rekke det før hun kommer hjem. Jeg har bygd om leiligheten osv så vegger må rives++. Står å sparkler akkurat nå. Er over 120 kvm med dritt her inne og alt skal inn på et 10kvm stort lager. Det er egentlig en umulig jobb og komme ut herfra på 2 dager så dette kommer hun ikke til og skjønne en dritt av. Jeg får MYE hjelp og dette koster. Arbeidernes dag.. pfff.. har jeg hørt mye i dag :)

Jeg lagrer ikke tingene hennes. Hun skal bo her i 2 mnd til uten absolutt noe hvitevarer, tv, nett, seng. Jeg tar t.o.m dusjhodet. Sofa og bord har hun da. Hun har mye store ting som jeg er glad jeg slipper og flytte. Jeg tar bare ting som er mitt og jeg har invistert penga mine litt bedre enn henne kan man trygt si. Alt annet står i midt navn også så alt vil bli sperra fra mandag. Jeg dumper også masse "felles" søppel så litt snill er jeg.

Alle kompisene mine sier det jeg gjør er ufattelig bra og de girer meg skikkelig opp. Får 100% støtte på den fronten og av resten av familien. Alle vil hjelpe og alle sier det samme. Respektløse møkkakjerring og at det hadde dem aldri trodd om hun. Elektriker og snekker kommer i morra. Flyttebil kommer også. Alt er gratis hjelp fra bekjente som rett og slett er forbanna og sjokkert på mine vegne og digger det jeg gjør nå :) Takk skal dere ha! Planen er og rekka alt til i morra kveld så skal jeg dra med alle ut på byen etterpå.

Hun må enten flytte hjem eller til han karen. Det blir ulevelig her. Hun må fortsatt betale husleie og vaske ned resten av kåken. Hun skylder meg også penger for internett, tv, tlf regning, men de skal jeg antagligvis se langt etter. Hun er også blakk som en kirkerotte og alt hun får de neste mnd er for lite. Dette butter helt.

Det kommer til og smelle veldig hardt for hun. Jeg er redd det blir for hardt, men jeg skal ikke tenke sånn nå. Jeg skal ut og aldri prate med henne igjen! Hun skal virkelig få kjenne hvor dum hun er..

På pcen hennes har jeg lagt et bilde av pikken til han karen som bakgrunns bilde. Også skrivd "Sug kukken min din kåte møkkakjerring" på bildet :D :D :D

Hahahaha jeg er ondskapsfull!

Ur going down, bitch!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kongen_*

Ja og det som irriterer meg er at jeg sa til henne at jeg visste om alt. Jeg skulle holdt kjeft. Hun vet at et eller annet vil skje når hun kommer hjem. Hvis hun tør og komme hjem, men det MÅ hun jo til slutt.

Huff.. Man får lære av sine feil :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Må si at jeg støtter Kongen i dette tilfeldet. Ivertfall hans ''hevn''. (likte spesielt at du tok dusjhodet, nice touch) Har selv opplevd utroskap på kroppen, og har selv tatt ''hevn''.

Om eksdama di har i heletatt vært utro vet jeg ingenting om. Siden hun hadde sex etter forholdet var over. Men det virker fra det jeg leser at hun har tenkt på det en stund, og sannsynligvis hintet om det med ''svensken'' før dere offiselt slo opp(om dere slo opp april i år)

Respektløs eller ei,ikke akkurat snilt.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Haha. Bra jobba, Kongen. Ser meg fullstendig enig i din sak.

Og for dere som driver å sutrer om utroskap og maktsykhet:

Når det ble slutt ble vi enige om og ikke finne på noe dritt så det gikk ann og leve her uten og stå og skrike dagen lang. Hun brøyt den tvert og det mener jeg er respektløst!

Sug på den.

Endret av 793
Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig hun dama har klær og annet rask liggende som du kan ta ut i hagen og tenne fyr på!

Dette har en klar terapeutisk funksjon, det vil føles for deg som at du virkelig blir kvitt drittkjerringa.

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg selv heller ikke skjønner alt bråket og problemet. Dere er ikke sammen , bor i samme hun , dere knuller ikke og du er likegyldig på hvordan alt går . Hun finner seg en type i Sverige , du snoker i PCen på hennes private ting. Du blir sur og tar et oppgjør med henne. Men du har rotet i hennes private ting og hun er singel. Du låner henne penger til sverige turen osv osv. Du er ikke sur på henne fordi hun var utro ellerno i forhold. Men du er sur pga en bagatell.

Iallefall du flytter ifra henne nå som er det eneste riktige .

Hevn er ikke riktig her , ta det som en mann og gjør det solid .

Lenke til kommentar
Haha. Bra jobba, Kongen. Ser meg fullstendig enig i din sak.

Og for dere som driver å sutrer om utroskap og maktsykhet:

Når det ble slutt ble vi enige om og ikke finne på noe dritt så det gikk ann og leve her uten og stå og skrike dagen lang. Hun brøyt den tvert og det mener jeg er respektløst!

Sug på den.

Å det å reise til sverige for å besøke en annen kar du har møtt er å finne på noe dritt? Herregud!

Hadde hun dratt med han hjem og knulla han på soverommet deres, JA det er å finne på noe dritt! Å forlate landet å knulle et helt annet sted, når kongen kun har funnet ut av det pga han snoket på hennes egen datamaskin, NEI det er ikke noe dritt! Hun har ikke gjort noe galt som har blitt beskrevet i denne posten.

Men en liten ting Kungen: Hvorfor betaler du turen hennes? (EDIT: Ser at det står "låner" penger nå.)

Men spørsmålet står fortsatt: Hvis du er ferdig med hun, og du ikke vil at hun skal på den turen så hvorfor låne hun penger til turen?

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Å det å reise til sverige for å besøke en annen kar du har møtt er å finne på noe dritt? Herregud!

Om de hadde en avtale om at det ikke er greit, ja.

De hadde vel en avtale om at de ikke skulle finne på noe dritt slik at de kunne leve sammen. Å dra med seg nye "elskere" med hjem er jeg enig i at kan gå under kategorien "dritt" da det er kjipt for den andre parten når de fortsatt bor sammen.

Men å overnatte hos andre for å ha seg kan ikke ansees som dritt når de ikke er sammen lenger. De er begge to frie. Hun holdt det tilogmed skjult fordi hun trolig viste hvordan kongen kom til å reagere. Vi ser jo reaksjonen hans her.

Men ja, om de hadde en spesifikk avtale som gikk ut på "vi skal leve i sølibat de neste tre månedene, og vi får ikke lov til å dra på overnattingstur noen av oss". Da er det noe annet, men jeg tror ikk en slik avtale eksisterer mellom dem.

Så ut i fra den informasjonen vi har gjort har egentlig ikke dama gjort en eneste ting galt. Å forvente at hun skal leve i sølibat i tre måneder når de har slått opp er derimot galt. Hun, og han for den saks skyld, har helt rett i å dra ut dagen etterpå og ha seg med en ny person så lenge forholdet er helt over. (Noe det er selv om de venter på at kontrakten på leiligheten skal gå ut).

Lenke til kommentar
De hadde vel en avtale om at de ikke skulle finne på noe dritt slik at de kunne leve sammen. Å dra med seg nye "elskere" med hjem er jeg enig i at kan gå under kategorien "dritt" da det er kjipt for den andre parten når de fortsatt bor sammen.
Legg merke til bruken av ordet vel og den fullstendige mangelen på grunn til antagelse.

Men ja, om de hadde en spesifikk avtale som gikk ut på "vi skal leve i sølibat de neste tre månedene, og vi får ikke lov til å dra på overnattingstur noen av oss". Da er det noe annet, men jeg tror ikk en slik avtale eksisterer mellom dem.
Takk og lov for at diskusjonen ikke trenger å ta utgangspunkt i hva du tror. Kanskje Kongen kan klarne opp i dette?
Lenke til kommentar

Diskusjonen tar utgangspunkt i den informasjonen som er tilgjengelig. Etter det kungen har postet har ingen slik avtale kommet frem. Dermed har jeg en stor grunn til antagelse, i tillegg til at diskusjonen faktisk har et utgangspuntk i det jeg tror. Da jeg tror at avtalen er akuratt slik den er beskrevet her av Kungen.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Forøvrig høres selve konseptet med å bo sammen med ei dame ETTER at det har blitt slutt ut som et selvpiningsoppdrag deluxe.

Gjorde det med x-kona, og kan bekrefte at det er selvpining. Heldigvis tok det bare et par uker fra jeg ga henne papirene til jeg fant en annen leilighet. Men de to ukene var mye verre enn den perioden som ledet opp til skilsmissen.

Lenke til kommentar

Kongen, du burde kanskje stoppe opp og tenke deg litt om. Du ville forlate forholdet med stil, men nå planlegger du et hevn-sjokk for henne når hun kommer hjem? At fengsel i det hele tatt dukker opp(!) i innlegget ditt er ikke akkurat et tegn på klasse. Vær en bedre person, og hold deg for god for hevn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...