Gjest Guest_Kongen_* Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Heisann Jeg har bodd sammen med en jente i 3år. Vært veldig seriøst. Snakk om barn osv. Vi var sammen i omtrent 5år. Jeg er 26år gammel. Familien er gode venner og alt det der. Etter at forholdet har vært rimelig dødt i et års tid gjorde vi det slutt i begynnelsen av april. Vi bor fortsatt sammen frem til 1.juli. Det jeg syntes er mest synd er den bra leiligheten vi har og at hun er så forbanna fin så det er surt og miste noe så pent. Og alle mener hun er så kul og dette er kjipt og alt det der. Ellers føles det fortsatt helt likegyldig og jeg har ikke brydd meg et sekund ennå. Jeg har vært lei alt untatt utseende hennes i sikkert 2år. Vi passer ikke sammen. Uansett, fant nettopp en buss billett til sverige. Den lå bare fremme på stuebordet. Samboeren sa hun skulle til en veninne i helgen Sjekka pcen hennes og fant fort noen ufine bilder og tekstlogg osv. Hun var tydligvis nedi der og hadde seg i påsken med en kar og skal til han nå. Han er 35år gammel og hun er 25år. Jeg skjønte egentlig at noe hadde skjedd i påsken, men jeg fikk litt bakoversveis nå. De har møtt hverandre via et pc spill og han har drivd og betalt mnds avgiften for henne en god stund. De snakker mye om sex virker det som så dette kommer til og bli en heidundranes lang helg. Vi sover fortsatt i samme seng og under samme dyne.... Heldigvis knuller vi ikke. Fant ut dette for 4 timer siden. Jeg har lånt hun penger for helgen. Jeg mener dette er respektløst så lenge vi fortsatt bor sammen og hun veit dette gir meg et helvettes gnagsår. Er hun virkelig så dum? Hva med og slette bilder fra pcen eller prøve og skjule det litt. Hva bør jeg gjøre? Gjør jeg det på min måte ender jeg i fengsel. Det skjedde forrige gang og det var langt ifra så uryddig som dette her. Huff, blir en tung dag i morgen... Lenke til kommentar
Tot_Neo Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det jeg syntes er mest synd er den bra leiligheten vi har og at hun er så forbanna fin så det er surt og miste noe så pent. Og alle mener hun er så kul og dette er kjipt og alt det der. Ellers føles det fortsatt helt likegyldig og jeg har ikke brydd meg et sekund ennå. Jeg har vært lei alt untatt utseende hennes i sikkert 2år.Vi passer ikke sammen. Vi sover fortsatt i samme seng og under samme dyne.... Heldigvis knuller vi ikke. Gjør jeg det på min måte ender jeg i fengsel. Det skjedde forrige gang og det var langt ifra så uryddig som dette her. Wow mann. Tror ikke du bør gjøre noe som helst på "din måte". Hva nå enn det er, siden det resulterer i fengsel. Utifra det du skriver så virker det ikke som at du er så veldig interessert i dama annet enn utseende og en bra leilighet. Kanskje derfor forholdet har vært litt "dødt", hvis det eneste du tenker på matrielle ting... At dere skal bo sammen i hele mai er nok ikke bra for noen parter, så tror dere bør komme dere vekk fra hverandre så fort som overhodet mulig. Det at hun juger til deg om hva hun skal i helgen er jo ikke akkurat tillitsfullt av henne, og atpåtil låne penger av deg til å reise. Ett brudd er ett brudd, la henne klare seg på egenhånd. Lenke til kommentar
Lundefugl Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Heisann Jeg har bodd sammen med en jente i 3år. Vært veldig seriøst. Snakk om barn osv. Vi var sammen i omtrent 5år. Jeg er 26år gammel. Familien er gode venner og alt det der. Etter at forholdet har vært rimelig dødt i et års tid gjorde vi det slutt i begynnelsen av april. Vi bor fortsatt sammen frem til 1.juli. Det jeg syntes er mest synd er den bra leiligheten vi har og at hun er så forbanna fin så det er surt og miste noe så pent. Og alle mener hun er så kul og dette er kjipt og alt det der. Ellers føles det fortsatt helt likegyldig og jeg har ikke brydd meg et sekund ennå. Jeg har vært lei alt untatt utseende hennes i sikkert 2år. Vi passer ikke sammen. Uansett, fant nettopp en buss billett til sverige. Den lå bare fremme på stuebordet. Samboeren sa hun skulle til en veninne i helgen Sjekka pcen hennes og fant fort noen ufine bilder og tekstlogg osv. Hun var tydligvis nedi der og hadde seg i påsken med en kar og skal til han nå. Han er 35år gammel og hun er 25år. Jeg skjønte egentlig at noe hadde skjedd i påsken, men jeg fikk litt bakoversveis nå. De har møtt hverandre via et pc spill og han har drivd og betalt mnds avgiften for henne en god stund. De snakker mye om sex virker det som så dette kommer til og bli en heidundranes lang helg. Vi sover fortsatt i samme seng og under samme dyne.... Heldigvis knuller vi ikke. Fant ut dette for 4 timer siden. Jeg har lånt hun penger for helgen. Jeg mener dette er respektløst så lenge vi fortsatt bor sammen og hun veit dette gir meg et helvettes gnagsår. Er hun virkelig så dum? Hva med og slette bilder fra pcen eller prøve og skjule det litt. Hva bør jeg gjøre? Gjør jeg det på min måte ender jeg i fengsel. Det skjedde forrige gang og det var langt ifra så uryddig som dette her. Huff, blir en tung dag i morgen... Hahaha. Er du virkelig seriøs? Det du beskriver ovenfor er så jævlig eiesykt og patetisk at jeg ikke har ord for det. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Heisann Jeg har bodd sammen med en jente i 3år. Vært veldig seriøst. Snakk om barn osv. Vi var sammen i omtrent 5år. Jeg er 26år gammel. Familien er gode venner og alt det der. Etter at forholdet har vært rimelig dødt i et års tid gjorde vi det slutt i begynnelsen av april. Vi bor fortsatt sammen frem til 1.juli. Det jeg syntes er mest synd er den bra leiligheten vi har og at hun er så forbanna fin så det er surt og miste noe så pent. Og alle mener hun er så kul og dette er kjipt og alt det der. Ellers føles det fortsatt helt likegyldig og jeg har ikke brydd meg et sekund ennå. Jeg har vært lei alt untatt utseende hennes i sikkert 2år. Vi passer ikke sammen. Uansett, fant nettopp en buss billett til sverige. Den lå bare fremme på stuebordet. Samboeren sa hun skulle til en veninne i helgen Sjekka pcen hennes og fant fort noen ufine bilder og tekstlogg osv. Hun var tydligvis nedi der og hadde seg i påsken med en kar og skal til han nå. Han er 35år gammel og hun er 25år. Jeg skjønte egentlig at noe hadde skjedd i påsken, men jeg fikk litt bakoversveis nå. De har møtt hverandre via et pc spill og han har drivd og betalt mnds avgiften for henne en god stund. De snakker mye om sex virker det som så dette kommer til og bli en heidundranes lang helg. Vi sover fortsatt i samme seng og under samme dyne.... Heldigvis knuller vi ikke. Fant ut dette for 4 timer siden. Jeg har lånt hun penger for helgen. Jeg mener dette er respektløst så lenge vi fortsatt bor sammen og hun veit dette gir meg et helvettes gnagsår. Er hun virkelig så dum? Hva med og slette bilder fra pcen eller prøve og skjule det litt. Hva bør jeg gjøre? Gjør jeg det på min måte ender jeg i fengsel. Det skjedde forrige gang og det var langt ifra så uryddig som dette her. Huff, blir en tung dag i morgen... Unnskyld meg, men du kaster litt stein i glasshus her. Sier at du bare er med dama fordi ho er fin, dere bor sammen til tross for at det er slutt mellom dere, du sjekker PC'en hennes og går deretter fram og sier at det er respektløst av ho å ikke skjule det bedre? Du sier sjølv at dere ikke passer sammen, at du stiller deg likegyldig og at du ikke bryr deg. Da ser ikke jeg helt problemet her for å være ærlig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Synes du skal slutte å snuske i eksen din sine saker jeg, du viser absolutt ingen respekt for henne. Og hun bør få knulle hvem hun vil, ikke sant? Hun er tross alt ledig på markedet. Tror ikke hun klikker på deg om du knuller ei annen ei lissom Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Synes du skal slutte å snuske i eksen din sine saker jeg, du viser absolutt ingen respekt for henne. Og hun bør få knulle hvem hun vil, ikke sant? Hun er tross alt ledig på markedet. Tror ikke hun klikker på deg om du knuller ei annen ei lissom At du sa? Det høres jo reint... logisk ut Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det du beskriver ovenfor er så jævlig eiesykt og patetisk at jeg ikke har ord for det. Javel? Dama du har vært med i 5 år og fortsatt bor sammen med finner seg en gammel kar hun puler på og du reagerer? Ja, det var veldig eiesykt og patetisk Han spør om råd så da skjønner du jo at han vil ha andre løsninger enn den han selv kom med, så utsagnet ditt passer ikke inn her. Finn på noe bedre. Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Wow, det svir! Det du burde gjøre er å knulle henne en siste gang før hun drar, og deretter flytte ut av leiligheten mens hun er borte, og ikke gi fra deg noen lyd! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 En ting som eg reagerer på er at du skriver "samboer" i emnefeltet. Men forholdet er vel over? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 De bor fortsatt sammen Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Greit, men mange legger mer i ordet "samboer" enn at man bor i sammen. Er man samboere så er man kjærester som regel og bor i samme hus. Her er forholdet slutt. Grunnen til at eg tar opp dette er ikke for å pirke på feil bruk av ord, men påpeke ovenfor trådstarter at det kanskje var en ubevist handling å omtale eksen som samboer? Kanskje det også har noe med måten han reagerer på? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hahaha. Er du virkelig seriøs? Det du beskriver ovenfor er så jævlig eiesykt og patetisk at jeg ikke har ord for det. Du har et problem, TS. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kongen_* Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jaja kom igjen.. Fyr løs. Samboer eller ikke. Vi bor sammen og da kaller jeg det samboer. Når et forhold er slutt svir det ikke før man er fra hverandre. Er man sammen hver dag får man ikke sorgen. Jeg aner ikke hvordan dette vil gå inn på meg, men akkurat nå er jeg helt likegyldig og jeg skal komme meg ut av denne med stil og ikke fengsel. Uansett jeg har prata med hun og fikk hun bare til og inrømme det. Jeg reagerte ikke på noen måte selvom jeg hadde veldig lyst til og slenge dritt. Jeg sa bare: Ok, hade bra... Jeg har betalt ut min husleie og internetten. Nettet stenges på mandag. På lørdag flytter jeg ut og jeg tar med meg all dritten min som er stort sett alt i hele huset. Hvitevarer, seng, tver, pcer osv.. Jeg har leid et lager. Hun kommer hjem til et tomt hus og jeg er borte for alltid. Kommer et helt fotball lag og hjelper meg så dette skal gå på et par timer. Kall meg hva dere vil. Når det ble slutt ble vi enige om og ikke finne på noe dritt så det gikk ann og leve her uten og stå og skrike dagen lang. Hun brøyt den tvert og det mener jeg er respektløst! Jeg har vært sammen med hun i 5år og aldri sett på mobilen eller pcen hennes. Jeg har stolt blindt på henne , men nå lukta det så dritt at jeg måtte sjekke pcen hennes. Jeg traff veldig bra. Hun har alltid snoka i mine ting og forrige helg jeg var ute fikk jeg mye pes om jeg hadde vært bortpå noen. Det har jeg aldri vært så lenge vi har vært/bodd sammen. Takk for svar! Alle som slenger dritt kan bare ryke og reise. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Kan ikke skjønne at dette er noe å stusse over. Du burde lese teksten du har skrevet noen ganger til. Takk deg heldig for at du ikke har barn med henne, dump henne å gå videre i livet. Sunn fornuft er alfa omega. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Selv om man på en del måter er likegyldig til personen, er det selvfølgelig en del dype bindinger som gjør vondt. Går faktisk an å være fortvilet over at en person reiser, selv om det er til det beste. Og det ser jeg bare på som et bevis på at trådstarter er sunn og normal følelsesmessig. Når det gjelder hevn, har jeg selv engang hatt lyst til å gjøre noe drastisk mot en eks. Men man blir bare nødt til å bite det i seg... Eller knuse noen tallerkener eller bokse hardt i madrassen. Bakdelen med å være sammen med en attraktiv person som er flink til mange ting, er at det vil være andre som jobber for å stjele kjæresten fra deg. Hvis du har en gammel bil er det få som er interesserte i å stjele den... Endret 30. april 2009 av Frankline Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Høres ut som du fant både den beste løsningen og reaksjonen der ja, TS. Ikke noe vits i å gjøre noe stort mer ut av det.. Frankline, hevnelyst har eller vil vi alle få oppleve en eller flere ganger i forskjellig grad.. Og til mange andre her inne, tenk dere om. Endret 30. april 2009 av LOOM Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Dere gjorde det slutt i begynnelsen av april, og du syntes det er respektløst ?? Dere er ikke i et forhold, dere deler kun tak. Er en singel så er en singel herregud. Jeg kjønner virkelig ikke mennesker som tror og mener at exen er fredet i så og så lang tid fremover etter bruddet. Det er ikke snakk om å sjule noe, dersom du har snoket på PCen hennes. Da har hun "sjult" det ved å ikke si noe om det, men du har gravd i hennes private saker. Endret 30. april 2009 av Ceburger Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ok, så det du egentlig vil frem til her er at det har vært slutt med dama dritlenge, og så er du sur fordi hun har funnet en annen FØR du gjorde det? Forøvrig høres selve konseptet med å bo sammen med ei dame ETTER at det har blitt slutt ut som et selvpiningsoppdrag deluxe. Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Forøvrig høres selve konseptet med å bo sammen med ei dame ETTER at det har blitt slutt ut som et selvpiningsoppdrag deluxe. Ja det tviler jeg ikke et kvart sekund på at det er. Endret 30. april 2009 av Ceburger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå