Gjest hvorfordetda Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg lurer på om jentene her inne kan svare meg på hvorfor det er så gøy å være luremus.. Har dere ikke noe bedre å bruke tia på? For de som lurer på hva en luremus er: En luremus er en kvinne som grunnløst utgir seg for å være interessert i en mann. Hun bidrar til å kaste bort ungkarers verdifulle tid både på utesteder, fester og andre sosiale tilkomster. Luremusen er ekspert på å manipulere, og dyktig på å oppdage mannens svakheter. Frøken Luremus viser seg fra sin mest feminine side for å få oppmerksomhet fra mannen. Hun fortsetter med å gi ham erotiske signaler helt til det mannlige offeret er trollbundet av hennes seksualitet. Mannen blir etter hvert helt sikker på at han det blir en omgang i senga, men den gang ei. Luremusen vil ikke ha sex, hun bare later som hun vil det - kun for morro skyld.. Det er kvinnens ultimate misbruk av seksuell makt. Jeg sku ha likt å sett Frk. luremus bli utsatt for Hr. lurepikk.. Lenke til kommentar
isprins Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Sjangsen for at de får smake egen medisin er meget liten desværre.. Men han her fikk jo på en måte "tatt igjen" selv om det kansje er litt barsnlig å lage sang av sine opplevelser med ei luremus og legge det ut på youtube.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg ble utsatt for en lurepikk en gang. Han ombestemte seg plutselig fordi han trodde jeg var luremus. Men jeg var jo ikke interessert i noen av delene, så han lurte jo egentlig seg selv, haha. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jenter generelt sett er jo glad i oppmerksomhet. Når man merker man har makten så er det kanskje gøy å se hvor lenge man kan leke med fyren. Ikke minst at det er status å ha gutter siklende etter deg. Samtidig så tror jeg det er svært mange som tror de har blitt utsatt for såkalt "luremus", men egentlig ikke har det. De har enten tabbet seg ut halvveis og jenten har mistet tenningen. Eller hun rett å slett ikke hadde noe planer om å ligge med deg in the first place, og du har totalt misforstått signalene hennes. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 De der ute som er luremus (ja, skikkelig luremus, ikke bare de som mister interessen underveis som snuble sier) er avhengig av oppmerksomhet. De trenger å få all den oppmerksomheten en gutt kan gi henne i løpet av en kveld, uke, ja til og med mnd. De trenger ikke å ha noen seksuell tiltrekkelse av personen at all, men de lever på oppmerksomheten de kan få. Og det baseres ned til en veldig enkel egenskap som alle mennesker på denne jord innehar. Nytelsen av å føle at man er tiltrekkende for det motsatte kjønn. Hvem liker vel ikke å få oppmerksomheten fra det motsatte kjønn? (eller samme kjønn for noen når jeg tenker meg om) Og denne følelsen er det veldig lett å bli "forelsket" i. Så man søker det hos alle man kan. Kan man ikke få den følelsen av den fyren i baren man har så lyst på, så kan man få det av han andre fyren i sofaen som man ikke har lyst på.. Teorien min er altså at luremus er ikke luremus fordi de elsker å dumpe gutta rett før det blir no på dem.. Men heller fordi de er blitt avhengige av oppmerksomheten, og har dratt det litt for langt.. Jeg kan ta feil though.. Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg tror du er veldig inne på noe, Smurf. Ei luremus er ofte en som bevisst gjør seg ekstremt seksuelt tiltrekkende for gutta, for så å droppe dem en etter en. Dog kan det være både fordi de trenger oppmerksomheten, og fordi de faktisk får en viss maktfølelse av å se at gutta ligger langs golvet etter ho. En lurepikk er det ytterst få som har sett, fordi vi gutta er så enkle. Hvis vi vil ha sex, så syns det, og hvis vi ikke vil ha så syns det og. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hehe, har egentlig ikke møtt på noen gutter på byen som ikke kunne tenke seg en runde i høyet. Kanskje disse gjemmer seg i de mørke hjørnene eller under bordet. Smurstafa og gardinfantomet har truffet spikern på hodet. Mange jenter som også gjør slikt for å få en bekreftelse på at de kunne fått hvem de ville når som helst.. Lenke til kommentar
Gjest detskaldudritei Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 vel, er man luremus og drar det så langt at man er innen på soverummet eller ett eller anna passende sted, så kan man risikere å bli voldtatt eller å få juling. Å gi tvetydige signler kan straffe seg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er fortsatt lov å ombestemme seg. Blir man da voldtatt, er det mannen som er problemet. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Stenges pga. brudd på reglene for gjesteposting: Dette forumet tillater gjesteposting, det vil si at man ikke må være registrert for å kunne poste her. Men vær obs på at misbruk av muligheten kan medføre utestengelse fra hele diskusjonsforumet. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Moderator vil til en hver tid vurdere om gjestepostingen er i samsvar med de stilte krav. Er du i tvil så kontakt en moderator for vurdering før du poster innlegg. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg