Quiz-mannen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg holder for øyeblikket på med en bildequiz konkurranse med masse bilder, men det er litt over ti stykker jeg enda ikke har greid og som jeg lurte på om noen kunne svaret på? 1. Hvem er dette? 2. Hva heter bandet? 3. Hvem er dette? 4. Hva heter bygningen? 5. Hvem er dette? 6. Hva er dette? 7. Hva slags blomst er dette? 8. Hvem er dette? 9. Hvem er dette? 10. Hva heter stadion? 11. Hva er dette? 12. Hvilken bil er dette? Takker for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Nummer 11 er i hvert fall skyvelær. Skulle likt å se større bilde av bandet. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er ikke nr 7 en Rhododendron tro? Lenke til kommentar
Quiz-mannen Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Nummer 11 er i hvert fall skyvelær. Skulle likt å se større bilde av bandet. Gå inn på denne linken: Visit My Website Endret 29. april 2009 av Quiz-mannen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg holder for øyeblikket på med en bildequiz konkurranse med masse bilder, men det er litt over ti stykker jeg enda ikke har greid og som jeg lurte på om noen kunne svaret på? 1. Hvem er dette? Sergio Agüero Takker for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Quiz-mannen Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Ingen som vet noe om de andre bildene? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nr. 10 kan se ut som Camp Nou, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Quiz-mannen Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Nr. 10 kan se ut som Camp Nou, men er ikke sikker. Det slo meg også først jeg så bilde, men er nok ikke Camp Nou nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå