Kent Touch This Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nå er det vel som regel understellet som oppgraderes på trimmete biler, ikke karroseriet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvorfor snakke om gamle biler når trådstarter først begynner å snakke om fabrikknye? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvorfor snakke om gamle biler når trådstarter først begynner å snakke om fabrikknye? Hvorfor snakker du om at trådstarter skulle ha fabrikknye? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nå er det vel som regel understellet som oppgraderes på trimmete biler, ikke karroseriet. Ja det er "som regel" det ja. Lite vits å sitte å diskutere småfjas med deg da du ikke er interessert i annet enn å kverulere. Finn på noe bedre! Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nå er det vel som regel understellet som oppgraderes på trimmete biler, ikke karroseriet. Ja det er "som regel" det ja. Lite vits å sitte å diskutere småfjas med deg da du ikke er interessert i annet enn å kverulere. Finn på noe bedre! Småfjas å blande karroseri og understell? Det blir som å blande epler og bananer. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nå er det vel som regel understellet som oppgraderes på trimmete biler, ikke karroseriet. Ja det er "som regel" det ja. Lite vits å sitte å diskutere småfjas med deg da du ikke er interessert i annet enn å kverulere. Finn på noe bedre! Småfjas å blande karroseri og understell? Det blir som å blande epler og bananer. nei, det er helt klart mye mer som og blande kiwi og mango spørr du meg. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nå er det vel som regel understellet som oppgraderes på trimmete biler, ikke karroseriet. Ja det er "som regel" det ja. Lite vits å sitte å diskutere småfjas med deg da du ikke er interessert i annet enn å kverulere. Finn på noe bedre! Småfjas å blande karroseri og understell? Det blir som å blande epler og bananer. nei, det er helt klart mye mer som og blande kiwi og mango spørr du meg. Morsomt. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ser bort fra luftmotstand. (100km/h / 3.6) / 9.81m/s^2 = 2.8s Svar: Samtlige biler under 1mill går fra 0-100km/t på rundt 4s eller raskere såfremt du bruker heisekran. Lenke til kommentar
Subishi Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Mange ombygde amcars til 2-300.000 som gjør 4 sek. glatt. Innen volvomiljøet finner man også en del ombygde 242, amazoner osv med heftige motorer over 500HK. Endret 8. mai 2009 av Majestixx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 En kan alltids bygge eller kjøpe en bil som har rask akselerasjon og er veldig god til dragrace. Men om disse vil ha bra kjøre egenskaper er en annen ting. Både ariel atom og T-rex overgår det meste når det kommer til veigrep og kjøre egenskaper, og Exige er heller ikke så aller verst. (tesla sliter litt med tyngden fra batteripakken) Spørsmålet blir da hvilke biler kan konkurere med disse og alikevell koster under 1mill(ferdigregistrert og med alle avgifter) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Takk Spedsteren er jo en verdig konkurent til lotus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå