omp9 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er ikke så mye prat om WiiWare her. Jeg hadde heller ikke lastet ned et spill derfra før i dag, World of Goo. Hvilket fantastisk spill! Så er det flere godsaker på WiiWare? Noen bra co-op spill hadde vært gull. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Lost winds (er det ikke det det heter mon tro) skal være bra, men er ikke coop tror jeg. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Lost winds er et veldig godt spill. Det er World of Goo også, men foretrekker det på pc. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Super Mario 64 er et ålright spill, men det er ikke WiiWare. Lost Winds har jeg merket meg. Noen som har testet disse Art Style spillene? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Final Fantasy: My life as a king er ganske bra. Toki Tori (eller noe sånt) er også meget bra, men litt kjedelig i lengden. Ellers har vi jo Mega Man 9. Vanskelig som f'en, og personlig synes jeg kontrollene var for dårlige. Men når det er sagt er det mange som elsker det. Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Er ikke veldig stor fan av hverken Lost Winds eller World of Goo selv. Lost Winds er slow-paced og repetivt. World of Goo minner litt om et kreativt flash-spill. Bare at det er litt mer "gjennomført" enn som så. Vil anbefale Swords og Soldiers og Megaman 9. Swords and Soldiers er en- og toplayer strategi-spill. Veldig pent, nintendoish og noe for seg selv. Megaman 9 er veldig vanskelig til å begynne med, men utrolig morsomt når man kommer inn i det. På VC generelt, er Majoras Mask, Ocarina of Time og Paper Mario til N64 kanskje de tre beste titlene. Ellers er Sin and Punishment bra, Donkey Kong Country-spillene veldig bra (Co-op/2-players i tillegg), og du får Megaman 1 og 2 der hvis du liker dem. Bruk wikipedia! Har du gått glipp av Majoras Mask, vil jeg si det er VCs klart beste tittel uansett konsoll/wiiware. Genialt spill som veldig mange gikk glipp av. Endret 28. mai 2009 av UleDule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå