Amberlamps Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Endret 30. april 2009 av DSG Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Vær snill og følk retlingslinjene og resize bildet ditt slik at den lengste siden blir 1280px. Jeg orker ikke se på så stort bilde på en 13" skjerm, og dermed ingen kritikk. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Vær snill og følk retlingslinjene og resize bildet ditt slik at den lengste siden blir 1280px. Jeg orker ikke se på så stort bilde på en 13" skjerm, og dermed ingen kritikk. Nå skal det være resized. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 liker det veldig godt, ikke stort annet å si, spennende himmel! Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Det første jeg tenker: "Det hadde vært perfekt plassering for et bilde i The Golden Hour!" Prøv å gå tilbake til samme plassen når det er solnedgang, og ta bilder rett etter at solen har forsvunnet, da tror jeg du kan få fantastiske bilder. Synes ikke det er så mye å pirke på. Litt kjedelig med s/h, men er ganske sikker på at det hadde vært alt for lyst og tamt i farger? Hvis jeg får komme med to forslag til cropping: Er ikke nødvendig, men før å gjøre bildet litt mer spennende? Si fra hvis jeg skal fjerne dem. Endret 30. april 2009 av Oyjorn Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Det var ikke dumt tenkt. Er utsikten fra hytta så jeg må nok prøve å få tatt et slikt bilde som du sier der. Jeg har ikke gjort noe med bildet etter jeg tok det, så noe mer farger ville det ikke blitt. Endret 1. mai 2009 av DSG Lenke til kommentar
otveit Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 fin romfølelse i fjorden, kunne ha blitt forsterket ytterlige ved lavere skydekke eller ved å croppe bildet litt i toppen (tror eg) Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg føler at horisonten ikke er rett. Dette kan bare være meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå