hdata Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ønsker altså et system som gjør at jeg kan integrere en kommende nettbutikk med 24sevenoffice sitt regnskapsprogram, har brukt dette i lang tid å ønsker å fortsette å bruke det. Har planer om å lage en nettbutikk, og vil da gjerne ha regnskapsprogrammet integrert, ikke bare for å unngå den manuelle trykkingen, men mange andre praktiske årsaker. Først og fremst er ikke planen å investere en hel masse i dette, årsaken er at det løsningen mest sannsynelig ikke vil bli voldsomt mye brukt da jeg selger for det meste over telefon og direkte, men vil nå satse på at det kanskje vil ta seg gradvis opp. Er det noen som kjenner til løsninger som jeg selv kan drifte på egne Linux servere og som ikke koster det vite i øyene... For øyeblikket bruker jeg Joomla! på nettsiden, og vil gjerne fortsette med det. Har vært og kikket etter utvidelser til Joomla, og Virtuemart, som kan støtte 24sevenoffice, men har ikke fått noe hell foreløpig. Håper noen her kan hjelpe Lenke til kommentar
hdata Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Ingen som kjenner til noen form for nettbutikk som kan integreres med 24sevenoffice? Er ingen behov for at det må støtte Joomla! eller VirtueMart... Vurderte og lage egen løsning, men gidder liksom ikke finne opp hjulet på nytt, med tanke på at noen kanskje har gjort det tidligere Lenke til kommentar
teo Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ingen som kjenner til noen form for nettbutikk som kan integreres med 24sevenoffice? Er ingen behov for at det må støtte Joomla! eller VirtueMart... Vurderte og lage egen løsning, men gidder liksom ikke finne opp hjulet på nytt, med tanke på at noen kanskje har gjort det tidligere Lurer på om du har kommet noe videre med dette? Har en kunde som er interessert i samme type integrasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå