Conseptfoto Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Hei igjen. Her er noen bilder av en rasekatt som jeg tok i dag. Planen var på ta bilder av noen røffe hender og en liten kattunge, men katten som ble stillt til disposisjon var for "gammel". Derfor ble det anderledes bilder enn planlagt..... Mvh. Helge Endret 29. april 2009 av rosseha Lenke til kommentar
Eloise Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Det siste er best! Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Enig med Eloise. Barskinger med små dusedatter er tøft. Du skulle hatt en yngre katt. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) For min del så fungerer ikke dette overhodet. Jeg er en katteperson, og en likeglad/nesten litt skremt katt i hendene til en tøff type med tatoveringer blir liksom litt feil. Ideen er god, men savner kontakt mellom personen og katten. Endret 29. april 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
SNratio Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Enig i det med siste. Det er det eneste som funker for meg. Samtidig er jeg usikker på ideen - men det kan jo bli et fint bildeuttrykk for det. Skulle nok ha blenda ned 2/3-4/3 steg til her: Begge øynene burde vært skarpe. Synes jeg da. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 De to første fungerer kun som snapshots. Det siste kan ha potensiale, men her synes jeg redigeringa er for dårlig. Ser for godt at bakgrunnen er svartet ut. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Nr.2 er favoritten. Dybdeskarphet er for pyser Søt katt Lenke til kommentar
Conseptfoto Skrevet 30. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Tusen takk for nyttige og ærlige tilbakemeldinger, og jeg er meget fornøyd med å ha sendt inn bilder som blir kommentert :-) Jeg ser på bildekritikk som et meget nyttig verktøy for å bli en bedre fotograf og da er det ekstra hyggelig å få konstruktive tilbakemeldinger. Mvh. Helge Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg synes at nr. 2 er virkelig herlig. Elsker bruk av DOF, blikket til katten og alt. Rett og slett et herlig stykke arbeid etter min mening. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Første bildet suger rett og slett sammelignet med bilde 2 og 3, som begge er veldig bra! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Den katterasen der er kjent for store redde øyne uansett situasjon nesten Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Hvilken rase er dette? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Er det ikke en British Short Hair det der da? Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Flotte bilder. Likte øynene til katta jeg da.De gjorde bildet mye stiligere i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå