Geek_Master Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Fikk endelig igjen tentamen med en stor 6er på den:D Ifølge informasjon fra mine pålitelige "sources"(lærere) var jeg den eneste på skolen. Fikk også vite at jeg får 6er i standpunkt. 10-klasse btw, lett matte, men lov å få gledesutbrudd:D 6er i MATTE. MATTE FTW Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det må jeg virkelig si. Godt jobba! Lenke til kommentar
Geek_Master Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Takker og bukker:D Det ser også ut som jeg ligger an til 6er i naturfag også Endret 30. april 2009 av Geek_Master Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Du må ta realfag på VGS med andre ord. Jeg fikk og 6 på mattetentamen, forresten. Jeg går og i 10. Fikk det på juletentamen og. Vår tentamen var forholdsvis lett, men del 2 var tidkrevende. Konstruere oljeplattform og regne ut areal og volum av den, og sånn. Lenke til kommentar
Geek_Master Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Hadde akkurat samme, jævla kjedelig tentamen, men lettere enn den pleide å være. Realfag er nok den veien jeg har tenkt å gå ja. Den eneste feilen jeg hadde på tentamen var i del 1, oppgaven der man skulle regne ut volumet til en kjegle tror jeg. Jævlig flaut å skrive feil tall som svar når man har regna ut riktig svar:S Gratulerer til deg og knewt:D If you don't mind me asking: Hva har du som fremtidsplaner? For jeg har allerede lagt opp noen alternativer for meg selv:P Mulig jeg tar ingeniør studiet som angår datateknikk eller lignende etter videregående jeg, slik at får med de tre tingene som interesserer meg mest, altså matte, fysikk og data(IT). Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Mine planer? Tja, har hvertfall kommet inn på privatskole fra høsten av. Internatskole og greier. Blir nok stas. Kanskje jeg søker om å ta andreåret i USA (skolen har utvekslingsprogram). Vet ikke hvordan det er med programfag og sånn der borte. Hvis jeg blir i Norge tar jeg nok realfag, men venter til jeg har hatt litt VGS-matte og naturfag før jeg bestemmer meg. Etter VGS har jeg ingen planer eller drømmer enda. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Grattis du har nå ødelagt selvtilliten min! Neida kødder Nice. Husker jeg slet med å få 4 har aldri vært et matte geni. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fikk 5 for første gang jeg:D Kjempe fornøyd! Var et av målene jeg hadde i år, så øvde litt ekstra mye Lenke til kommentar
Geek_Master Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Fikk 5 for første gang jeg:D Kjempe fornøyd! Var et av målene jeg hadde i år, så øvde litt ekstra mye Gratulerer da:D Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Endret emnetittel til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Les hva nettetiketten sier om dårlig bruk av emnefeltet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Gratulerer. Fikk selv 6 i matte på terminakarakteren for første halvår, og tror jeg får det på standpunkten også. Lenke til kommentar
Crenos Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 gratz! Matten min på ungsomsskolen søg kraftig, hadde vel 3 elns i snitt ^^ Skjerpet meg på videregående, og fikk 6er som standpunktskarakter i Salg og Service Er ikke akkurat fan av matte btw Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Eg fekk ogso 6 i matte i år, og eg går ut av 10. no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå