Erlend85 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hei! Jeg er veldig feit. Veier 160 kg og er 175cm! Jeg kommer ikke til å jogge. Men kan holde på i garasjen! Slanke seg uten noe bevegelse går for tregt egentlig... Så ha noe form for fysisk aktivitet, men nekter å jogge. Har ikke sykkel. Hadde trimsykkel med pedalen knakk. Så... hva gjør jeg? Jeg har noe vekter der som jeg kan bruke 10 kg på hver tror jeg. Så hva kan jeg gjøre for å forbrenne mest mulig inni den garasjen? Takk! Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Først kan du kanske endre på kostholdet, få et variert kosthold. Prøv og fordel måltidene på la oss si 7 ganger om dagen, spis lite men ofte. Istedenfor og jogge kan du jo starte med og gå noen turer, komme i litt bedre form og da senere begynne med forsiktig jogging. Her er det 10 tips for å øke forbrenningen Når det gjelder de manualene du har finnes det en rekke med øvelser du kan gjøre, bla Benkpress med hantler, Flyes, Sittende hantelpress, Uthev, Roing, Curl, skulderpress, franskpress. Lykke til Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 kjøp deg ny pedal, ligg i kcal udnerskudd og sykle i vei på trimsykkelen din.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå