lockdog Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hei Jeg savner knappen for "Ubesvarte tråder" i IP.Board Pro skinnet. Hadde vært fint om denne kunne dukke opp her og Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Einig, eg kommenterte det for ei stund sida her. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ja, samme her . savner den knappen ganske mye. kjekt å bla litt i ubesvarte Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 "View New Posts" og "Siste 24 timer" er jo så og si samme fuknsjon. Burde vel være en kjapp fiks og endre "View New Posts" til "Ubesvarte tråder", og tilsvarende lenke? Hadde vært flott med svar fra en tech/admin Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nei, for all del ikkje fjern «Se nye innlegg», den er betre enn siste 24. For det fyrste slepp ein sorteringsalternativa øvst som eg synst er heilt unødvendige, og for det andre er ikkje trådar eg har posta i markert i siste 24 (). (Det siste punktet er kanskje ein bug som burde fiksast, men eg vil uansett foretrekke «Se nye».) Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Ah, okaj. Jaja, men en ekstra knapp burde vel ikke være så vanskelig å få på plass. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 En mangel til på IP.Board Pro er "Løst" knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg